RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00005408
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00005408
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
01. 03. 2023 09:33
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
16. 03. 2023 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Thielová
thielovam@army.cz
Phone 1
+420 973487323
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatelské společnosti uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 700 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to maximálně do 15 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-14:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží zahrnutý v ceně objednávky. 4. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. Požadavky: Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.
Code from the NIPEZ code list
33140000-3
Name from the NIPEZ code list
Zdravotnický spotřební materiál
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
33140000-3
Name from the CPV code list
Zdravotnický spotřební materiál
SUBJECT-MATTER NAME
Zdravotnický spotřební materiál
Text field for describing the place of performance
Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek, viz. návrh RD.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Zdravotnický spotřební materiál | 33140000-3 | Zdravotnický spotřební materiál |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 12:51 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
21. 03. 2024 11:07 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 04. 2023 10:01 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 04. 2023 10:01 | Uveřejnění výsledku | |||
23. 03. 2023 10:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
02. 03. 2023 14:15 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
01. 03. 2023 09:33 | Uveřejnění zadávacích podmínek |