RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD-Nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/23/V00005408

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00005408

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

01. 03. 2023 09:33

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

16. 03. 2023 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Thielová

EMAIL

thielovam@army.cz

Phone 1

+420 973487323

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek v období od podpisu RD do 31.3.2024. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatelské společnosti uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 700 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního veterinárního a zdravotnického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to maximálně do 15 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-14:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží zahrnutý v ceně objednávky. 4. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. Požadavky: Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.

Code from the NIPEZ code list

33140000-3

Name from the NIPEZ code list

Zdravotnický spotřební materiál

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

33140000-3

Name from the CPV code list

Zdravotnický spotřební materiál

SUBJECT-MATTER NAME

Zdravotnický spotřební materiál

Text field for describing the place of performance

Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně nákladových středisek, viz. návrh RD.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZdravotnický spotřební materiál33140000-3Zdravotnický spotřební materiál

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail01. 12. 2024 12:51Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 03. 2024 11:07Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail03. 04. 2023 10:01Uveřejnění účastníků
Detail03. 04. 2023 10:01Uveřejnění výsledku
Detail23. 03. 2023 10:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail02. 03. 2023 14:15Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail01. 03. 2023 09:33Uveřejnění zadávacích podmínek