Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/23/V00007106

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00007106

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

uzavřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 03. 2023 12:56

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

24. 03. 2023 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Thielová

EMAIL

thielovam@army.cz

Phone 1

+420 973487323

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín z důvodu zajištění optimálního metabolismu služebních dravců. Požadujeme délku exspirace minimálně 18 měsíců od dodání produktů. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

Code from the NIPEZ code list

33616000-1

Name from the NIPEZ code list

Vitaminy

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

33616000-1

Name from the CPV code list

Vitaminy

SUBJECT-MATTER NAME

Vitaminy

Text field for describing the place of performance

Nákladové středisko 6848/09 Praha, Kasárna 17. listopadu, Pilotů 217/12, 161 00 Praha.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailVitaminy33616000-1Vitaminy

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail01. 12. 2024 12:54Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 05. 2023 13:08Uveřejnění výsledku
Detail04. 04. 2023 10:05Uveřejnění výsledku
Detail20. 03. 2023 12:56Uveřejnění zadávacích podmínek