Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00007106
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00007106
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
uzavřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 03. 2023 12:56
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
24. 03. 2023 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Thielová
thielovam@army.cz
Phone 1
+420 973487323
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup veterinárních doplňků pro služební dravce pro odloučené pracoviště Praha u VVetÚ Hlučín z důvodu zajištění optimálního metabolismu služebních dravců. Požadujeme délku exspirace minimálně 18 měsíců od dodání produktů. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
Code from the NIPEZ code list
33616000-1
Name from the NIPEZ code list
Vitaminy
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
33616000-1
Name from the CPV code list
Vitaminy
SUBJECT-MATTER NAME
Vitaminy
Text field for describing the place of performance
Nákladové středisko 6848/09 Praha, Kasárna 17. listopadu, Pilotů 217/12, 161 00 Praha.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Vitaminy | 33616000-1 | Vitaminy |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 12:54 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 05. 2023 13:08 | Uveřejnění výsledku | |||
04. 04. 2023 10:05 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 03. 2023 12:56 | Uveřejnění zadávacích podmínek |