Nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/23/V00008680

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00008680

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Přímé zadání

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

přímé zadání

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

14. 04. 2023 10:10

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 04. 2023 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Thielová

EMAIL

thielovam@army.cz

Phone 1

+420 973487323

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín z důvodu zabezpečení odborné činnosti VVetÚ vyšetřování krve služebních psů a sportovních koní ASC Dukla Praha v rámci diagnostiky onemocnění a preventivních prohlídek. IDEXX spotřební materiál nelze nahradit alternativním materiálem jiné společnosti z důvodu nekompatibility s přístroji společnosti IDEXX Laboratories s.r.o.. Navrhovaný dodavatel je výhradním dodavatelem požadovaného materiálu v České republice, což je doloženo „Čestným prohlášením“ v příloze průzkumu trhu. Požadujeme délku exspirace minimálně 9 měsíců od dodání zboží. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem (kontaktní osobou). Nákup zboží bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Uzavření kupní smlouvy s plněním ve dvou etapách: - první etapa s termínem dodávky zboží do 30.4.2023 s minimální délkou exspirace 9 měsíců od dodání zboží - druhá etapa s termínem dodávky zboží od 9. 10. do 12. 10. 2023 s minimální délkou exspirace 9 měsíců od dodání zboží Seznam požadovaného zboží pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. U položek, které nebudou účtovány (“nulová“ cena) bude následně vystavena darovací smlouva. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Součástí přílohy č.3 je příloha ve formátu Excel o 2 listech (I.etapa a II.etapa dodání zboží) č.1 ke kupní smlouvě č. SpMO 25722/2023-684809/.., rovněž nutno vyplnit. Účastník VZMR je výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR. Žádáme o předložení Čestného prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR pro rok 2023 v přílohové části. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-5.

Code from the NIPEZ code list

33141625-7

Name from the NIPEZ code list

Diagnostické sady

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

33141625-7

Name from the CPV code list

Diagnostické sady

SUBJECT-MATTER NAME

Diagnostické sady

Text field for describing the place of performance

Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček - Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín - Odloučené pracoviště 6848/09 Chotyně, 463 34 Hrádek nad Nisou - Odloučené pracoviště 6848/09 Praha, Kasárna 17. listopadu, V

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDiagnostické sady33141625-7Diagnostické sady

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail01. 12. 2024 14:08Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 11. 2023 09:46Uveřejnění účastníků
Detail02. 11. 2023 09:46Uveřejnění výsledku
Detail14. 04. 2023 10:10Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele