Nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00008680
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00008680
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Přímé zadání
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
přímé zadání
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
14. 04. 2023 10:10
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
11. 04. 2023 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Thielová
thielovam@army.cz
Phone 1
+420 973487323
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního diagnostického materiálu do laboratorních přístrojů společnosti IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování krve pro Vojenský veterinární ústav Hlučín z důvodu zabezpečení odborné činnosti VVetÚ vyšetřování krve služebních psů a sportovních koní ASC Dukla Praha v rámci diagnostiky onemocnění a preventivních prohlídek. IDEXX spotřební materiál nelze nahradit alternativním materiálem jiné společnosti z důvodu nekompatibility s přístroji společnosti IDEXX Laboratories s.r.o.. Navrhovaný dodavatel je výhradním dodavatelem požadovaného materiálu v České republice, což je doloženo „Čestným prohlášením“ v příloze průzkumu trhu. Požadujeme délku exspirace minimálně 9 měsíců od dodání zboží. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem (kontaktní osobou). Nákup zboží bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Uzavření kupní smlouvy s plněním ve dvou etapách: - první etapa s termínem dodávky zboží do 30.4.2023 s minimální délkou exspirace 9 měsíců od dodání zboží - druhá etapa s termínem dodávky zboží od 9. 10. do 12. 10. 2023 s minimální délkou exspirace 9 měsíců od dodání zboží Seznam požadovaného zboží pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. U položek, které nebudou účtovány (“nulová“ cena) bude následně vystavena darovací smlouva. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Součástí přílohy č.3 je příloha ve formátu Excel o 2 listech (I.etapa a II.etapa dodání zboží) č.1 ke kupní smlouvě č. SpMO 25722/2023-684809/.., rovněž nutno vyplnit. Účastník VZMR je výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR. Žádáme o předložení Čestného prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR pro rok 2023 v přílohové části. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-5.
Code from the NIPEZ code list
33141625-7
Name from the NIPEZ code list
Diagnostické sady
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
33141625-7
Name from the CPV code list
Diagnostické sady
SUBJECT-MATTER NAME
Diagnostické sady
Text field for describing the place of performance
Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček - Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín - Odloučené pracoviště 6848/09 Chotyně, 463 34 Hrádek nad Nisou - Odloučené pracoviště 6848/09 Praha, Kasárna 17. listopadu, V
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Diagnostické sady | 33141625-7 | Diagnostické sady |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 14:08 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 11. 2023 09:46 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 11. 2023 09:46 | Uveřejnění výsledku | |||
14. 04. 2023 10:10 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |