RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2023 do 30.6.2024.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2023 do 30.6.2024.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00012573
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00012573
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
09. 05. 2023 08:49
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
19. 05. 2023 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Thielová
thielovam@army.cz
Phone 1
+420 973487323
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2023 do 30.6.2024. Diagnostické sety a činidla jsou nezbytnou součástí akreditovaných metod, které jsou používány pro bližší určení druhu bakterií a konfirmaci v klinické mikrobiologii i mikrobiologii potravin. Tyto testy jsou založeny na určení co nejpřesnějšího druhu bakterií pomocí biochemických vlastností a umožňují určit více parametrů najednou, což podstatně zkracuje dobu vyšetření. Požadované činidla jsou nezbytnou součástí pro provedení diagnostických testů. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.7.2023 do 30.6.2024 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 282/2021 vyžadujeme konkrétní diagnostické testy a činidla (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti O.K.SERVIS BioPro, s.r.o.. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 70 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023 v jazyku českém. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
Code from the NIPEZ code list
33124130-5
Name from the NIPEZ code list
Diagnostické doplňky
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33124130-5
Name from the CPV code list
Diagnostické doplňky
SUBJECT-MATTER NAME
Diagnostické doplňky
Text field for describing the place of performance
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Diagnostické doplňky | 33124130-5 | Diagnostické doplňky |
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 14:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 06. 2023 11:18 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 06. 2023 11:16 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 06. 2023 13:41 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 05. 2023 08:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |