Nákup ELISA testů pro stanovení alergenů v potravinách a krmivech pro OLD u VVetÚ Hlučín.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup ELISA testů pro stanovení alergenů v potravinách a krmivech pro OLD u VVetÚ Hlučín.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00020813
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00020813
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
59 687,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 07. 2023 13:15
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
04. 08. 2023 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Thielová
thielovam@army.cz
Phone 1
+420 973487323
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup ELISA testů pro stanovení alergenů v potravinách a krmivech pro OLD u VVetÚ Hlučín. Materiál je pořizován k zabezpečení stanovení alergenů v potravinách a krmivech a také zároveň látek navyšujících obsah živočišných bílkovin v masných výrobcích. Testy musí být schopny stanovit gliadin, sóju a vejce zejména v masných výrobcích, gliadin a sóju v krmivech. Součástí dodání setů je požadováno zaškolení obsluhy na práci se sety a vyhodnocení na elisareaderu Versamax. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
Code from the NIPEZ code list
33694000-1
Name from the NIPEZ code list
Diagnostika
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33694000-1
Name from the CPV code list
Diagnostika
SUBJECT-MATTER NAME
Diagnostika
Text field for describing the place of performance
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Diagnostika | 33694000-1 | Diagnostika |
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 12. 2024 13:53 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
04. 10. 2023 11:18 | Uveřejnění účastníků | |||
04. 10. 2023 11:17 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 08. 2023 06:47 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
25. 07. 2023 13:15 | Uveřejnění zadávacích podmínek |