Nákup 1 ks kompresorové autochladničky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup 1 ks kompresorové autochladničky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00006983

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00006983

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 03. 2024 13:41

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

22. 03. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – 1 ks kompresorové autochladničky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín. Podrobný popis – specifikace, technické požadavky a ostatní požadavky na dodávku zařízení: – kompresorová autochladnička - celkem 1 ks – specifikace – parametry : - úložný objem autochladničky min. 40 litrů do max. 50 litrů - napětí 12/24/230 V - izolace PUR - termostatická regulace minimálně +10 °C do -18 °C - hmotnost do 25 kg - vnější rozměry – V/D/Š 500x650x360 mm ± 50 mm (velikost uváděna bez madla) - barva – stříbrná nebo šedá nebo černá - ovládání pomocí regulátoru teploty, zabudovaný digitální ukazatel teploty na ovládacím panelu (vizuální kontrola teploty bez nutnosti otevírat poklop lednice), vnitřní prostor nerozdělen na více než jednu chladící komoru, madla, plně uzavíratelný poklop, kabeláž k možnosti napájení lednice - záruka 2 roky. Požadujeme předložit technickou specifikaci a foto. Přehled požadovaného majetku – viz. příloha č. 2. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín a to nejpozději do 30 dnů od podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. V případě neúplných nabídek zadavatel vyzve daného účastníka VZMR k doplnění prostřednictvím výzvy k doplnění (objasnění) nabídky. V případě závažných pochybení účastníka může vyřadit. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Požadované doklady prokazující kvalifikaci - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR.

Code from the NIPEZ code list

39711130-9

Name from the NIPEZ code list

Chladničky

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

39711130-9

Name from the CPV code list

Chladničky

SUBJECT-MATTER NAME

Chladničky

Text field for describing the place of performance

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail20. 11. 2024 13:37Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 05. 2024 09:56Uveřejnění účastníků
Detail02. 05. 2024 09:56Uveřejnění výsledku
Detail03. 04. 2024 13:43Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail26. 03. 2024 13:45Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail13. 03. 2024 13:41Uveřejnění zadávacích podmínek