Nákup mycích a hygienických prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup mycích a hygienických prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00007346
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00007346
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 03. 2024 13:44
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
02. 04. 2024 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
koligovad@army.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o VZMR k zabezpečení nákupu mycích a hygienických prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadované položky jsou nezbytné k zabezpečení provozu laboratoří. Musí být kompatibilní s již nainstalovanými zásobníky a dávkovači TORK v laboratořích , aby bylo možno daný materiál do těchto zásobníků a dávkovačů vložit. – viz. podrobný popis: Tork Express extra soft jemné papírové ručníky - specifikace – 40 balení celkem; Prémium, multifold,H2, barva bílá (21 x 100 ks/bal), produkt 100297. Tork Mini tekuté mýdlo jemné - specifikace – 24 ks celkem; S2 systém, 475 ml; produkt 420502. Tork neparfémovaný krém na ruce a tělo - specifikace – 16 ks celkem; S2 , 475 ml; produkt 420202. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30-ti pracovních dnů po podpisu KS poslední smluvní stranou a to na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín . Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) – výpis z OR a výpis z živnostenského rejstříku. Jako přílohu č. 2 vložit cenovou nabídku – kalkulaci. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Code from the NIPEZ code list
33763000-6
Name from the NIPEZ code list
Papírové ruční utěrky
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33763000-6
Name from the CPV code list
Papírové ruční utěrky
SUBJECT-MATTER NAME
Papírové ruční utěrky
Text field for describing the place of performance
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 13:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
04. 06. 2024 12:47 | Uveřejnění výsledku | |||
04. 06. 2024 12:47 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 04. 2024 08:35 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
27. 03. 2024 12:22 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 03. 2024 13:44 | Uveřejnění zadávacích podmínek |