Nákup mycích a hygienických prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup mycích a hygienických prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00007346

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00007346

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 03. 2024 13:44

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

02. 04. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o VZMR k zabezpečení nákupu mycích a hygienických prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadované položky jsou nezbytné k zabezpečení provozu laboratoří. Musí být kompatibilní s již nainstalovanými zásobníky a dávkovači TORK v laboratořích , aby bylo možno daný materiál do těchto zásobníků a dávkovačů vložit. – viz. podrobný popis: Tork Express extra soft jemné papírové ručníky - specifikace – 40 balení celkem; Prémium, multifold,H2, barva bílá (21 x 100 ks/bal), produkt 100297. Tork Mini tekuté mýdlo jemné - specifikace – 24 ks celkem; S2 systém, 475 ml; produkt 420502. Tork neparfémovaný krém na ruce a tělo - specifikace – 16 ks celkem; S2 , 475 ml; produkt 420202. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30-ti pracovních dnů po podpisu KS poslední smluvní stranou a to na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín . Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) – výpis z OR a výpis z živnostenského rejstříku. Jako přílohu č. 2 vložit cenovou nabídku – kalkulaci. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Code from the NIPEZ code list

33763000-6

Name from the NIPEZ code list

Papírové ruční utěrky

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33763000-6

Name from the CPV code list

Papírové ruční utěrky

SUBJECT-MATTER NAME

Papírové ruční utěrky

Text field for describing the place of performance

Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail20. 11. 2024 13:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail04. 06. 2024 12:47Uveřejnění výsledku
Detail04. 06. 2024 12:47Uveřejnění účastníků
Detail05. 04. 2024 08:35Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail27. 03. 2024 12:22Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 03. 2024 13:44Uveřejnění zadávacích podmínek