Nákup diagnostického spotřebního materiálu-Kit pro RT-qPCR QuantiTect Probe RT-PCR pro VVetÚ Hlučín

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup diagnostického spotřebního materiálu-Kit pro RT-qPCR QuantiTect Probe RT-PCR pro VVetÚ Hlučín

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00008731

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00008731

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

27. 03. 2024 12:42

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10. 04. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – Kit pro RT-qPCR QuantiTect Probe RT-PCR pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Zabezpečení dodávky diagnostického spotřebního materiálu pro provádění odborných vyšetření v oblasti molekulární biologie akreditovanou laboratoří u VVetÚ Hlučín s cílem diagnostikovat nákazy. Z důvodu zabránění jejich šíření vydává Státní veterinární správa Praha Metodiku kontroly zdraví, kterou se musíme řídit podle veterinárního zákona č. 166/1999 Sb. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Exspirace minimálně 12 měsíců od data dodání. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Jako přílohu č. 2 vložit cenovou nabídku – kalkulaci. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Code from the NIPEZ code list

33141625-7

Name from the NIPEZ code list

Diagnostické sady

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33141625-7

Name from the CPV code list

Diagnostické sady

SUBJECT-MATTER NAME

Diagnostické sady

Text field for describing the place of performance

Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail20. 11. 2024 13:41Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail31. 05. 2024 13:03Uveřejnění účastníků
Detail31. 05. 2024 13:03Uveřejnění výsledku
Detail17. 04. 2024 13:46Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail27. 03. 2024 12:42Uveřejnění zadávacích podmínek