Nákup spotřebního materiálu pro stanovení tuků přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup spotřebního materiálu pro stanovení tuků přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00009690

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00009690

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08. 04. 2024 09:40

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

17. 04. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního materiálu pro stanovení tuků v potravinách a krmivech přístroji od společnosti C. GERHARDT GmbH & Co. KG pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín. Spotřební materiál musí být kompatibilní s přístroji Soxtherm a Hydrotherm od společnosti C. Gerhardt GmbH & Co. KG. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Code from the NIPEZ code list

42955000-5

Name from the NIPEZ code list

Části filtračních zařízení

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

42955000-5

Name from the CPV code list

Části filtračních zařízení

SUBJECT-MATTER NAME

Části filtračních zařízení

Text field for describing the place of performance

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail20. 11. 2024 13:42Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail23. 05. 2024 09:50Uveřejnění účastníků
Detail23. 05. 2024 09:50Uveřejnění výsledku
Detail19. 04. 2024 13:15Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail08. 04. 2024 09:40Uveřejnění zadávacích podmínek