RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00023891

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00023891

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

06. 08. 2024 14:04

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

19. 08. 2024 15:30

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Král

EMAIL

kralj8@army.cz

Phone 1

+420 973307031

Phone 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Účelem VZ je zabezpečení servisních prací, údržby a běžných oprav přívěsů SP5 pod loď MO634. Předmětem díla se pro účely této dohody rozumí provedení servisních prací, údržby a běžných opravy podle obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích výzev na přívěsech SP5. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Code from the NIPEZ code list

34000000-7

Name from the NIPEZ code list

Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

34000000-7

Name from the CPV code list

Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu

SUBJECT-MATTER NAME

Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 09. 2024 14:59Uveřejnění výsledku
Detail02. 09. 2024 14:59Uveřejnění účastníků
Detail27. 08. 2024 08:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail06. 08. 2024 14:04Uveřejnění zadávacích podmínek