Výzva k rámcové dohodě SML24225017599
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Výzva k rámcové dohodě SML24225017599
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00037865
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00037865
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 11. 2024 09:42
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing. Bc.
Name
Andrea
Surname
Matyášová
andrea.matyasova@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973264651
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je vyhotovení a poskytnutí poukázek na stravování (dále jen "stravenky") v nominální hodnotě 130 Kč v množství, které si zadavatel zvolí na základě zadavatelem zaslaných písemných výzev k plnění. Předpokládaný objem dodání stravenek za dobu účinnosti rámcové dohody: maximální odběr za měsíc 1 980 ks maximální odběr za rok 23 750 ks maximální odběr po dobu platnosti rámcové dohody 47 500 ks. Uvedený maximální objem je pouze předpokládaný. Zadavatel negarantuje jakýkoliv minimální odběr stravenek. Skutečný odebraný počet stravenek bude závislý na potřebách zadavatele, který se může oproti výchozímu měnit. Předmětem plnění je také "rozbalíčkování" (rozdělení přesného počtu stravenek jednotlivým zaměstnancům - cca 95 osob za každý kalendářní měsíc) do personalizovaných obálek (označení obálky jménem a příjmením příslušného zaměstnance) a doprava do místa dodání ( místo dodání uvedeno v čl. V. návrhu rámcové dohody). Dodání poukázek do místa plnění požadujeme do 3 pracovních dnů od podpisu výzvy k plnění. Předání seznamu zaměstnanců (jméno, příjmení, počet stravenek) k rozbalíčkování a personalizaci bude dodavateli zasíláno každý měsíc elektronicky prostřednictvím udaného e-mailu případně zadáním do interní databáze vítězného dodavatele. K výběrovému řízení požadujeme doložit: - řádně vyplněný návrh rámcové dohody opatřený elektronickým podpisem - cenovou kalkulaci (Příloha č. 1) - seznam stravovacích zařízení dodavatele nebo dodavatelem smluvně zajištěných stravovacích zařízení, kde lze uplatnit poukázku na poskytovaná jídla mající charakter hlavního jídla (tzn. snídaně a/nebo oběd a/nebo večeře) v Libereckém kraji. - čestné prohlášení splnění základní způsobilosti (příloha č. 2) - čestné prohlášení ve vztahu k mezinárodním sankcím (příloha č. 3)
Code from the NIPEZ code list
55523000-2
Name from the NIPEZ code list
Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce
Main place of performance
Liberecký kraj
Code from the CPV code list
55523000-2
Name from the CPV code list
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
SUBJECT-MATTER NAME
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ051 | Liberecký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P24V00030249
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 11. 2024 09:42 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 11. 2024 09:42 | Uveřejnění výsledku |