Výzva k rámcové dohodě SML24225017599

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Výzva k rámcové dohodě SML24225017599

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00037865

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00037865

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 11. 2024 09:42

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing. Bc.

Name

Andrea

Surname

Matyášová

EMAIL

andrea.matyasova@mo.gov.cz

Phone 1

+420 973264651

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je vyhotovení a poskytnutí poukázek na stravování (dále jen "stravenky") v nominální hodnotě 130 Kč v množství, které si zadavatel zvolí na základě zadavatelem zaslaných písemných výzev k plnění. Předpokládaný objem dodání stravenek za dobu účinnosti rámcové dohody: maximální odběr za měsíc 1 980 ks maximální odběr za rok 23 750 ks maximální odběr po dobu platnosti rámcové dohody 47 500 ks. Uvedený maximální objem je pouze předpokládaný. Zadavatel negarantuje jakýkoliv minimální odběr stravenek. Skutečný odebraný počet stravenek bude závislý na potřebách zadavatele, který se může oproti výchozímu měnit. Předmětem plnění je také "rozbalíčkování" (rozdělení přesného počtu stravenek jednotlivým zaměstnancům - cca 95 osob za každý kalendářní měsíc) do personalizovaných obálek (označení obálky jménem a příjmením příslušného zaměstnance) a doprava do místa dodání ( místo dodání uvedeno v čl. V. návrhu rámcové dohody). Dodání poukázek do místa plnění požadujeme do 3 pracovních dnů od podpisu výzvy k plnění. Předání seznamu zaměstnanců (jméno, příjmení, počet stravenek) k rozbalíčkování a personalizaci bude dodavateli zasíláno každý měsíc elektronicky prostřednictvím udaného e-mailu případně zadáním do interní databáze vítězného dodavatele. K výběrovému řízení požadujeme doložit: - řádně vyplněný návrh rámcové dohody opatřený elektronickým podpisem - cenovou kalkulaci (Příloha č. 1) - seznam stravovacích zařízení dodavatele nebo dodavatelem smluvně zajištěných stravovacích zařízení, kde lze uplatnit poukázku na poskytovaná jídla mající charakter hlavního jídla (tzn. snídaně a/nebo oběd a/nebo večeře) v Libereckém kraji. - čestné prohlášení splnění základní způsobilosti (příloha č. 2) - čestné prohlášení ve vztahu k mezinárodním sankcím (příloha č. 3)

Code from the NIPEZ code list

55523000-2

Name from the NIPEZ code list

Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce

Main place of performance

Liberecký kraj

Code from the CPV code list

55523000-2

Name from the CPV code list

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

SUBJECT-MATTER NAME

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ051Liberecký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P24V00030249

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 11. 2024 09:42Uveřejnění účastníků
Detail25. 11. 2024 09:42Uveřejnění výsledku