RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD na opravy přívěsů SP5 pod loď MO634
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00023891
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00023891
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
06. 08. 2024 14:04
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
19. 08. 2024 15:30
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Král
kralj8@army.cz
Phone 1
+420 973307031
Phone 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Účelem VZ je zabezpečení servisních prací, údržby a běžných oprav přívěsů SP5 pod loď MO634. Předmětem díla se pro účely této dohody rozumí provedení servisních prací, údržby a běžných opravy podle obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích výzev na přívěsech SP5. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.
Code from the NIPEZ code list
34000000-7
Name from the NIPEZ code list
Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
34000000-7
Name from the CPV code list
Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu
SUBJECT-MATTER NAME
Přepravní zařízení a pomocné výrobky pro přepravu
Text field for describing the place of performance
provozovna zhotovitele
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 09. 2024 14:59 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 09. 2024 14:59 | Uveřejnění účastníků | |||
27. 08. 2024 08:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
06. 08. 2024 14:04 | Uveřejnění zadávacích podmínek |