Detail
Basic Information
Official name
QUITTNER & SCHIMEK s.r.o.
ORGANIZATION ID NUMBER
60111461
VAT NUMBER
CZ60111461
Municipality
Nová Paka
Part of municipality
Nová Paka
Street
Komenského
DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER
304
Postal code
50901
State
Česká republika
Additional Information
DATE OF CONTRACT CONCLUSION
29. 08. 2024
CONTRACT REFERENCE NUMBER
24225012473
Basic description of the subject matter of the contract performance
Předmětem této dohody je provádění kvalifikovaných oprav kabelových svazků používaných pro kolová bojová vozidla a kolové obrněné transportéry PANDUR, které jsou provedeny technologií NBC a DR-25 (odolnost proti bojovým chemickým látkám, radiačnímu spadu a biologicky aktivním částicím), včetně jednotlivých komponent těchto kabelů po dobu trvání smluvního vztahu. Tabulku cenové kalkulace vyplňte a vložte zpět, další informace viz. přílohy. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 420 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivé „Výzvy k dílčímu plnění“. Požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy, stanovení předběžné ceny za opravu s vyjádřením případné nerentabilnosti opravy kabelového svazku. Podmínky VŘ: 1. Oprávnění (certifikát) k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (dokument doložit k VŘ); 2. Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody; 3. Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklé, počet odpracovaných normohodin musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy, stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá do 15. 09. 2024 po nabytí účinnosti uzavřené Rámcové dohody s možností písemné výpovědi obou účastníků rámcové dohody, přičemž výpovědní lhůta běží dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně po dobu 30 kalendářních dnů. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 45 pracovních dnů od doručení výzvy k dílčímu plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Cena za jednu normohodinu defektace (1 Nh) bez DPH Cena za jednu normohodinu opravy (1 Nh) bez DPH Kritéria hodnocení: Hodnocení dle ekonomické výhodnosti: 1. nabídková cena za 1 Nh (oprava) 70 %. 2. nabídková cena za 1 Nh (defektace) 30 %.
Contractual price excl. VAT
447 000,00
Contractual price incl. VAT
540 870,00
CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS EXCL. VAT
447 000,00
CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS INCL. VAT
540 870,00
Currency
CZK
Internet address at which the contract is located
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29954844
SELECTED ECONOMIC OPERATOR IS IN AN ASSOCIATION OF ECONOMIC OPERATORS
No