Detail

Basic Information


Official name

QUITTNER & SCHIMEK s.r.o.

ORGANIZATION ID NUMBER

60111461

VAT NUMBER

CZ60111461

Municipality

Nová Paka

Part of municipality

Nová Paka

Street

Komenského

DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER

304

Postal code

50901

State

Česká republika

Additional Information


DATE OF CONTRACT CONCLUSION

29. 08. 2024

CONTRACT REFERENCE NUMBER

24225012473

Basic description of the subject matter of the contract performance

Předmětem této dohody je provádění kvalifikovaných oprav kabelových svazků používaných pro kolová bojová vozidla a kolové obrněné transportéry PANDUR, které jsou provedeny technologií NBC a DR-25 (odolnost proti bojovým chemickým látkám, radiačnímu spadu a biologicky aktivním částicím), včetně jednotlivých komponent těchto kabelů po dobu trvání smluvního vztahu. Tabulku cenové kalkulace vyplňte a vložte zpět, další informace viz. přílohy. !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 2 420 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivé „Výzvy k dílčímu plnění“. Požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy, stanovení předběžné ceny za opravu s vyjádřením případné nerentabilnosti opravy kabelového svazku. Podmínky VŘ: 1. Oprávnění (certifikát) k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (dokument doložit k VŘ); 2. Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody; 3. Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklé, počet odpracovaných normohodin musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy, stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá do 15. 09. 2024 po nabytí účinnosti uzavřené Rámcové dohody s možností písemné výpovědi obou účastníků rámcové dohody, přičemž výpovědní lhůta běží dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně po dobu 30 kalendářních dnů. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 45 pracovních dnů od doručení výzvy k dílčímu plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Cena za jednu normohodinu defektace (1 Nh) bez DPH Cena za jednu normohodinu opravy (1 Nh) bez DPH Kritéria hodnocení: Hodnocení dle ekonomické výhodnosti: 1. nabídková cena za 1 Nh (oprava) 70 %. 2. nabídková cena za 1 Nh (defektace) 30 %.

Contractual price excl. VAT

447 000,00

Contractual price incl. VAT

540 870,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS EXCL. VAT

447 000,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS INCL. VAT

540 870,00

Currency

CZK

Internet address at which the contract is located

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29954844

SELECTED ECONOMIC OPERATOR IS IN AN ASSOCIATION OF ECONOMIC OPERATORS

No