DP – Smlouva na zabezpečení závodního stravování formou stravovacích poukázek pro VVetÚ Hlučín za 8/2024.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

DP – Smlouva na zabezpečení závodního stravování formou stravovacích poukázek pro VVetÚ Hlučín za 8/2024.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00026719

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00026719

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

09. 09. 2024 10:21

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup služby - zabezpečení nákupu stravovacích poukázek pro zaměstnance VVetÚ Hlučín včetně nákladových středisek Chotyně a České Budějovice na období od 1. 2. 2024 do 31. 1. 2026 – nominální hodnota stravovací poukázky činí 130,00 Kč – viz. příloha č.2. Celkem poskytovatel dodá za dobu plnění smlouvy maximálně 30 768 ks stravovacích poukázek, přičemž měsíčně počet stravovacích poukázek nepřesáhne 1 282 ks. Požadujeme stanovení výše provize za prodej stravovacích poukázek. Hodnota výše provize bude uvedena na dvě (2) desetinná místa s hodnotou vyšší než 0 a nesmí být uvedena ani hodnota záporná, v těchto případech bude ze strany uchazeče vyhodnoceno jako porušení požadavků zadavatele na zpracování nabídkové ceny. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené smlouvy na zabezpečení služby s vítězným uchazečem pro období od 1.2.2024 - 31.1.2026. Poskytovatel zajistí jednotlivá dílčí plnění průběžným dodáním objednaných stravovacích poukázek ve stanovené době a dohodnutým způsobem – viz. příloha č.3 - Návrh smlouvy. Požadavky: - Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016 odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. - Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu v příloze č.2. - Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. - jako přílohu č. 4 vložit čestné prohlášení dodavatele Součástí nabídky požadujeme dodat aktuální přehled stravovacích zařízení v obcích a městech Hlučín, Chotyně (Hrádek nad Nisou) a České Budějovice, kde lze uplatnit poukázku na poskytovaná jídla mající charakter hlavního jídla. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Od 1. 2. 2024 do 31. 1. 2026 Vojenský veterinární ústav Hlučín , Opavská 29, 748 01 Hlučín

Code from the NIPEZ code list

30199770-8

Name from the NIPEZ code list

Stravenky

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

30199770-8

Name from the CPV code list

Stravenky

SUBJECT-MATTER NAME

Stravenky

Text field for describing the place of performance

Dle smlouvy.

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P23V00035383

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail09. 09. 2024 10:21Uveřejnění účastníků
Detail09. 09. 2024 10:21Uveřejnění výsledku