1. výzva na Gastoro

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

1. výzva na Gastoro

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00028542

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00028542

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

15. 09. 2024 11:09

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Král

EMAIL

kralj8@army.cz

Phone 1

+420 973307031

Phone 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Účelem VZ je zabezpečení výcviku potápěčů u 15. ženijního pluku. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení servisu, oprav a revizí potápěčských přístrojů Castoro C96PRO podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a evidenčních čísel v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby, doklad o jedinečnosti atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 12 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Code from the NIPEZ code list

37412240-3

Name from the NIPEZ code list

Potápěčské přístroje a příslušenství

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

37412240-3

Name from the CPV code list

Potápěčské přístroje a příslušenství

SUBJECT-MATTER NAME

Potápěčské přístroje a příslušenství

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P24V00013593

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 09. 2024 11:09Uveřejnění účastníků
Detail15. 09. 2024 11:09Uveřejnění výsledku