Stěhování nábytku a vybavení mezi lokacemi VHÚ Praha
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Stěhování nábytku a vybavení mezi lokacemi VHÚ Praha
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00012094
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00012094
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 04. 2024 10:11
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
10. 05. 2024 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Zdeněk
Surname
Kocour
kocourz@army.cz
Phone 1
+420 973204977
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je zabezpečit stěhování nábytku a vybavení mezi jednotlivými lokacemi Vojenského historického ústavu Praha, viz příloha č. 1 „Specifikace požadované služby“. Před podáním nabídky je možná po telefonickém dohovoru s kontaktními osobami prohlídka místa plnění v objektu: - Ministerstva obrany, Tychonova 221/1, 160 01 Praha 6. Kontaktní osobou je Ing. Karel LUKEŠ, tel.: +420 606 740 369 - Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice. Kontaktní osobou je Ing. Vladimír KYSELÝ, tel.: +420 737 120 299 Cena služby včetně DPH. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojena a vyplněna příloha „Návrh Smlouvy o poskytnutí služby“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Návrh Smlouvy o poskytnutí služby musí být podepsán osobou oprávněnou k jednání. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Dodavatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady dodavatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). Pojištění do výše 0,5 mil. Kč pokrývající případné škody na majetku zadavatele, způsobené odcizením, nebo poškozením majetku zadavatele nebo čestné prohlášení dle § 86 odst. 2 zákona, že v případě získání zakázky předloží originál pojistné smlouvy před podpisem smlouvy o poskytnutí služby. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.
Code from the NIPEZ code list
98392000-7
Name from the NIPEZ code list
Stěhovací služby
Main place of performance
Středočeský kraj
Code from the CPV code list
98392000-7
Name from the CPV code list
Stěhovací služby
SUBJECT-MATTER NAME
Stěhovací služby
Text field for describing the place of performance
• Ministerstva obrany, Tychonova 221/1, 160 01 Praha 6 • Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E)
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Stěhovací služby | 98392000-7 | Stěhovací služby |
Place of Performance
CZ020 | Středočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 11. 2024 13:12 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
28. 11. 2024 13:11 | Uveřejnění účastníků | |||
28. 11. 2024 13:11 | Uveřejnění výsledku | |||
28. 11. 2024 10:30 | Uveřejnění účastníků | |||
28. 11. 2024 10:30 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 05. 2024 10:54 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
13. 05. 2024 08:51 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
13. 05. 2024 08:48 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
25. 04. 2024 10:11 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 13. 05. 2024 10:55 | Zdeněk Kocour |