Stěhování nábytku a vybavení mezi lokacemi VHÚ Praha

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Stěhování nábytku a vybavení mezi lokacemi VHÚ Praha

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00012094

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00012094

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 04. 2024 10:11

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10. 05. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Zdeněk

Surname

Kocour

EMAIL

kocourz@army.cz

Phone 1

+420 973204977

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je zabezpečit stěhování nábytku a vybavení mezi jednotlivými lokacemi Vojenského historického ústavu Praha, viz příloha č. 1 „Specifikace požadované služby“. Před podáním nabídky je možná po telefonickém dohovoru s kontaktními osobami prohlídka místa plnění v objektu: - Ministerstva obrany, Tychonova 221/1, 160 01 Praha 6. Kontaktní osobou je Ing. Karel LUKEŠ, tel.: +420 606 740 369 - Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice. Kontaktní osobou je Ing. Vladimír KYSELÝ, tel.: +420 737 120 299 Cena služby včetně DPH. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojena a vyplněna příloha „Návrh Smlouvy o poskytnutí služby“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Návrh Smlouvy o poskytnutí služby musí být podepsán osobou oprávněnou k jednání. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Dodavatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady dodavatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). Pojištění do výše 0,5 mil. Kč pokrývající případné škody na majetku zadavatele, způsobené odcizením, nebo poškozením majetku zadavatele nebo čestné prohlášení dle § 86 odst. 2 zákona, že v případě získání zakázky předloží originál pojistné smlouvy před podpisem smlouvy o poskytnutí služby. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

Code from the NIPEZ code list

98392000-7

Name from the NIPEZ code list

Stěhovací služby

Main place of performance

Středočeský kraj

Code from the CPV code list

98392000-7

Name from the CPV code list

Stěhovací služby

SUBJECT-MATTER NAME

Stěhovací služby

Text field for describing the place of performance

• Ministerstva obrany, Tychonova 221/1, 160 01 Praha 6 • Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E)

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailStěhovací služby98392000-7Stěhovací služby

Place of Performance


CZ020Středočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 11. 2024 13:12Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail28. 11. 2024 13:11Uveřejnění účastníků
Detail28. 11. 2024 13:11Uveřejnění výsledku
Detail28. 11. 2024 10:30Uveřejnění účastníků
Detail28. 11. 2024 10:30Uveřejnění výsledku
Detail13. 05. 2024 10:54Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail13. 05. 2024 08:51Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail13. 05. 2024 08:48Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail25. 04. 2024 10:11Uveřejnění zadávacích podmínek13. 05. 2024 10:55Zdeněk Kocour