1. výzva na Gastoro
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
1. výzva na Gastoro
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00028542
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00028542
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
15. 09. 2024 11:09
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Král
kralj8@army.cz
Phone 1
+420 973307031
Phone 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Účelem VZ je zabezpečení výcviku potápěčů u 15. ženijního pluku. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení servisu, oprav a revizí potápěčských přístrojů Castoro C96PRO podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a evidenčních čísel v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby, doklad o jedinečnosti atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 12 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.
Code from the NIPEZ code list
37412240-3
Name from the NIPEZ code list
Potápěčské přístroje a příslušenství
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
37412240-3
Name from the CPV code list
Potápěčské přístroje a příslušenství
SUBJECT-MATTER NAME
Potápěčské přístroje a příslušenství
Text field for describing the place of performance
provozovna zhotovitele
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P24V00013593
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
27. 11. 2024 08:11 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 09. 2024 11:09 | Uveřejnění účastníků | |||
15. 09. 2024 11:09 | Uveřejnění výsledku |