RD - nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD - nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00019549

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00019549

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 09. 2018 10:43

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 10. 2018 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiřina

Surname

Růžičková

EMAIL

ruzickovaj1@army.cz

Phone 1

+420 973307025

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení v počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka k vyplnění . Specifikace požadovaného sortimentu - viz příloha č. 2. Nákup bude realizován formou výzev k poskytnutí plnění v roce 2018 – 2019 – viz návrh Rámcové smlouvy. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. . Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH RÁMCOVÉ smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené S DODÁNÍM DO MÍSTA PLNĚNÍ -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení,atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy.Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.vyhodnocení. Místo plnění - posádka Bechyně. Fakturační adresa : Ministerstvo obrany-Česká republika, Tychonova 1, 160 00 Praha 6, Konečný příjemce a zároveň doručovací adresa : VÚ 6624 Bechyně, 391 65 Bechyně. Převzetí materiálu v posádce Bechyně : Po - Čt 7,30 - 14,30; Pá 7,30 - 11,00 hodin. Dovoz materiálu oznámit 3 dny předem na telefon kontaktní osoby nebo na výše uvedený email.

Code from the NIPEZ code list

37411100-3

Name from the NIPEZ code list

Lyžařské a snowboardové vybavení

Code from the CPV code list

37411100-3

Name from the CPV code list

Lyžařské a snowboardové vybavení

Text field for describing the place of performance

VÚ 6624 Bechyně

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailRD - nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení37411100-3Lyžařské a snowboardové vybavenív počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka k vyplnění . Specifikace požadovaného sortimentu - viz příloha č. 2. Nákup bude realizován formou výzev k poskytnutí plnění v roce 2018 – 2019 – viz návrh Rámcové smlouvy. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. .

Place of Performance


CZ031Jihočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail29. 10. 2018 09:05Uveřejnění účastníků
Detail29. 10. 2018 08:59Uveřejnění výsledku
Detail17. 10. 2018 07:48Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail19. 09. 2018 10:43Uveřejnění zadávacích podmínek