RD - nákup příslušenství rozvodných skříní

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD - nákup příslušenství rozvodných skříní

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00024728

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00024728

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of cancellation

06. 12. 2018 09:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

30. 10. 2018 09:48

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12. 11. 2018 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiřina

Surname

Růžičková

EMAIL

ruzickovaj1@army.cz

Phone 1

+420 973307025

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o rámcovou dohodu na rok 2018 - 2019 na nákup příslušenství rozvodných skříní v počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka + specifikace. S výrobky POŽADUJE E DOLOŽIT : - prohlášení o shodě - osvědčení o jakosti a kompletnosti - návody k použití v českém jazyce - u zásuvkových kombinací schéma zapojení - kartu revizí dle ČSN 33 1600 ed. 2 - dodržení specifikace z důvodu dodržení ČSN, účelu a způsobu použitíi z důvodu přepravy a ukládání Nákup bude REALIZOVÁN FORMOU VÝZEV K POSKYTNUTÍ PLNĚNÍ V ROCE 2018 – 2019 – viz návrh Rámcové smlouvy. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH RÁMCOVÉ smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené S DODÁNÍM DO MÍSTA PLNĚNÍ -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení,atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.

Code from the NIPEZ code list

31213100-3

Name from the NIPEZ code list

Distribuční skříně

Code from the CPV code list

31213100-3

Name from the CPV code list

Distribuční skříně

Text field for describing the place of performance

VÚ 6624 Bechyně

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailRD - nákup příslušenství rozvodných skříní31213100-3Distribuční skřínědle přílohy č. 1 – tabulka + specifikace požadovaného sortimentu

Place of Performance


CZ031Jihočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail06. 12. 2018 10:24Uveřejnění o zrušení
Detail30. 10. 2018 09:48Uveřejnění zadávacích podmínek