RD - nákup příslušenství rozvodných skříní
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD - nákup příslušenství rozvodných skříní
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00024728
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00024728
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Date of cancellation
06. 12. 2018 09:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
30. 10. 2018 09:48
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
12. 11. 2018 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiřina
Surname
Růžičková
ruzickovaj1@army.cz
Phone 1
+420 973307025
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o rámcovou dohodu na rok 2018 - 2019 na nákup příslušenství rozvodných skříní v počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka + specifikace. S výrobky POŽADUJE E DOLOŽIT : - prohlášení o shodě - osvědčení o jakosti a kompletnosti - návody k použití v českém jazyce - u zásuvkových kombinací schéma zapojení - kartu revizí dle ČSN 33 1600 ed. 2 - dodržení specifikace z důvodu dodržení ČSN, účelu a způsobu použitíi z důvodu přepravy a ukládání Nákup bude REALIZOVÁN FORMOU VÝZEV K POSKYTNUTÍ PLNĚNÍ V ROCE 2018 – 2019 – viz návrh Rámcové smlouvy. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH RÁMCOVÉ smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené S DODÁNÍM DO MÍSTA PLNĚNÍ -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení,atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.
Code from the NIPEZ code list
31213100-3
Name from the NIPEZ code list
Distribuční skříně
Code from the CPV code list
31213100-3
Name from the CPV code list
Distribuční skříně
Text field for describing the place of performance
VÚ 6624 Bechyně
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
RD - nákup příslušenství rozvodných skříní | 31213100-3 | Distribuční skříně | dle přílohy č. 1 – tabulka + specifikace požadovaného sortimentu |
Place of Performance
CZ031 | Jihočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 12. 2018 10:24 | Uveřejnění o zrušení | |||
30. 10. 2018 09:48 | Uveřejnění zadávacích podmínek |