Zabezpečení služby – velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2019

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zabezpečení služby – velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2019

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/19/V00001082

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00001082

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 01. 2019 12:13

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

29. 01. 2019 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petr

Surname

Špička

EMAIL

spickap1@army.cz

Phone 1

+420 973215568

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení velkoformátového tisku pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. Cena za službu včetně DPH, včetně dodání díla do místa plnění. Požadujeme kompletní opakovanou dodávku na základě dílčích výzev k plnění, které budou zasílány elektroniky e-mailem. Účastník zadávacího řízení musí vyplnit všechny položky v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. V případě, že nebudou vyplněny všechny položky, nebude nabídka hodnocena. Kontrola úplnosti dodávky bude provedena v místě plnění při převzetí. V případě závady, na kterou se vztahují práva z vadného plnění, veškeré vzniklé náklady hradí zhotovitel. Podrobně bude zapracováno ve smlouvě. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu Smlouvy o dílo a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby.

Code from the NIPEZ code list

79800000-2

Name from the NIPEZ code list

Tiskařské a související služby

Code from the CPV code list

79800000-2

Name from the CPV code list

Tiskařské a související služby

Text field for describing the place of performance

Místo plnění veřejné zakázky: Sídlo dodavatele. Dodací místo plnění dílčích objednávek: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailTiskařské a související služby79800000-2Tiskařské a související službyPředmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení velkoformátového tisku pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail14. 08. 2019 09:09Uveřejnění účastníků
Detail14. 08. 2019 09:09Uveřejnění výsledku
Detail16. 01. 2019 12:13Uveřejnění zadávacích podmínek