Zabezpečení služby – velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2019
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zabezpečení služby – velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2019
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/19/V00001082
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00001082
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
16. 01. 2019 12:13
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
29. 01. 2019 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Petr
Surname
Špička
spickap1@army.cz
Phone 1
+420 973215568
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení velkoformátového tisku pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. Cena za službu včetně DPH, včetně dodání díla do místa plnění. Požadujeme kompletní opakovanou dodávku na základě dílčích výzev k plnění, které budou zasílány elektroniky e-mailem. Účastník zadávacího řízení musí vyplnit všechny položky v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. V případě, že nebudou vyplněny všechny položky, nebude nabídka hodnocena. Kontrola úplnosti dodávky bude provedena v místě plnění při převzetí. V případě závady, na kterou se vztahují práva z vadného plnění, veškeré vzniklé náklady hradí zhotovitel. Podrobně bude zapracováno ve smlouvě. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu Smlouvy o dílo a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby.
Code from the NIPEZ code list
79800000-2
Name from the NIPEZ code list
Tiskařské a související služby
Code from the CPV code list
79800000-2
Name from the CPV code list
Tiskařské a související služby
Text field for describing the place of performance
Místo plnění veřejné zakázky: Sídlo dodavatele. Dodací místo plnění dílčích objednávek: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Tiskařské a související služby | 79800000-2 | Tiskařské a související služby | Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení velkoformátového tisku pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 08. 2019 09:09 | Uveřejnění účastníků | |||
14. 08. 2019 09:09 | Uveřejnění výsledku | |||
16. 01. 2019 12:13 | Uveřejnění zadávacích podmínek |