RD - nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD - nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00019549
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00019549
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 09. 2018 10:43
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 10. 2018 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiřina
Surname
Růžičková
ruzickovaj1@army.cz
Phone 1
+420 973307025
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení v počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka k vyplnění . Specifikace požadovaného sortimentu - viz příloha č. 2. Nákup bude realizován formou výzev k poskytnutí plnění v roce 2018 – 2019 – viz návrh Rámcové smlouvy. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. . Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH RÁMCOVÉ smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené S DODÁNÍM DO MÍSTA PLNĚNÍ -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení,atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy.Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.vyhodnocení. Místo plnění - posádka Bechyně. Fakturační adresa : Ministerstvo obrany-Česká republika, Tychonova 1, 160 00 Praha 6, Konečný příjemce a zároveň doručovací adresa : VÚ 6624 Bechyně, 391 65 Bechyně. Převzetí materiálu v posádce Bechyně : Po - Čt 7,30 - 14,30; Pá 7,30 - 11,00 hodin. Dovoz materiálu oznámit 3 dny předem na telefon kontaktní osoby nebo na výše uvedený email.
Code from the NIPEZ code list
37411100-3
Name from the NIPEZ code list
Lyžařské a snowboardové vybavení
Code from the CPV code list
37411100-3
Name from the CPV code list
Lyžařské a snowboardové vybavení
Text field for describing the place of performance
VÚ 6624 Bechyně
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
RD - nákup TVC materiálu – lyžařské vybavení | 37411100-3 | Lyžařské a snowboardové vybavení | v počtech a typech dle přílohy č. 1 – tabulka k vyplnění . Specifikace požadovaného sortimentu - viz příloha č. 2. Nákup bude realizován formou výzev k poskytnutí plnění v roce 2018 – 2019 – viz návrh Rámcové smlouvy. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. . |
Place of Performance
CZ031 | Jihočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
29. 10. 2018 09:05 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 10. 2018 08:59 | Uveřejnění výsledku | |||
17. 10. 2018 07:48 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
19. 09. 2018 10:43 | Uveřejnění zadávacích podmínek |