Nákup nářadí a příslušenství

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup nářadí a příslušenství

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/19/V00018545

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00018545

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of cancellation

16. 07. 2019 00:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

28. 06. 2019 22:38

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10. 07. 2019 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Jana

Surname

Grygarová

EMAIL

grygarovaj@army.cz

Phone 1

+420 973284140

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se nákup nářadí a příslušenství k zajištění drobných oprav na vozidlech, budovách a prostorech v areálu kasáren u VÚ 1841 Rakovník. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení vítěze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Dodavatel dodá zboží v jedné dodávce. Zadavatel požaduje doložení produktových listů. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence pokud je v ní zapsán (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní.

Code from the NIPEZ code list

42637100-1

Name from the NIPEZ code list

Obráběcí a tvářecí stroje pro vrtání kovů

Main place of performance

Středočeský kraj

Code from the CPV code list

42637100-1

Name from the CPV code list

Obráběcí a tvářecí stroje pro vrtání kovů

Text field for describing the place of performance

VÚ 1841 Rakovník, Dukelských hrdinů 1267, Rakovník, 269 02

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailUpínací pás s ráčnou 19212510-3Popruhy
DetailUpínací pás s ráčnou 19212510-3Popruhy
DetailUpínací pás s ráčnou 19212510-3Popruhy
DetailVrtačka ruční 42652000-1Ruční elektromechanické nástroje

Place of Performance


CZ020Středočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail21. 07. 2019 13:39Uveřejnění o zrušení
Detail28. 06. 2019 22:38Uveřejnění zadávacích podmínek