AHNM/OLogZ - Nákup majetku – přípravků určených k provádění přípravy vozidel v sezónním období

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

AHNM/OLogZ - Nákup majetku – přípravků určených k provádění přípravy vozidel v sezónním období

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00029204

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00029204

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

730 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 12. 2018 10:35

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04. 01. 2019 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Jindrová

Function/job position

Referent majetkové správy

EMAIL

jindrovad@army.cz

Phone 1

+420 973206208

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

- jedná se o nákup přípravků určených k provádění přípravy služebních vozidel AHNM na sezónní provoz (léto, zima), dle popisu a požadovaných parametrů, které jsou uvedeny v příloze č. 1 - Cenová nabídka - přípravky na sezónní provoz. Cenová nabídka bude přílohou č. 1 k uzavřené smlouvě; - zboží dodavatel nacení v cenové nabídce; - objednatel si vyhrazuje právo zakoupit i jiné zboží přímo neuvedené ve vzorovém koši (Příloha č. 1 - Cenová nabídka – přípravky na sezónní provoz); - objem v cenové nabídce je pouze předpokládaný a není tedy objednatelem závazný; - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks) nebo balení; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena rámcová dohoda na dodávky zboží s platností od oboustranného podpisu smlouvy, nejdříve 01. 01. 2019 do 31. 12. 2020 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy nebo uzavření centrální smlouvy; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje smlouvu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) čl. 15; - podepsání smlouvy ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR. - nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč); - Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele. - Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328

Code from the NIPEZ code list

39831500-1

Name from the NIPEZ code list

Čisticí prostředky pro automobily

Code from the CPV code list

39831500-1

Name from the CPV code list

Čisticí prostředky pro automobily

Text field for describing the place of performance

- sklad AHNM Praha, ul. U Prioru 6A, Praha 6 - Ruzyně, PSČ 162 00;

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailČisticí prostředky pro automobily39831500-1Čisticí prostředky pro automobily
DetailČisticí směsi39831240-0Čisticí směsi
DetailÚdržba a péče o automobily50112200-5Údržba a péče o automobily

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 01. 2019 13:27Uveřejnění účastníků
Detail24. 01. 2019 13:25Uveřejnění účastníků
Detail24. 01. 2019 13:25Uveřejnění výsledku
Detail13. 12. 2018 10:35Uveřejnění zadávacích podmínek