AHNM/OLogZ - Nákup majetku – přípravků určených k provádění přípravy vozidel v sezónním období
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
AHNM/OLogZ - Nákup majetku – přípravků určených k provádění přípravy vozidel v sezónním období
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/18/V00029204
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00029204
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka zadaná na základě výjimky
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
730 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
13. 12. 2018 10:35
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
04. 01. 2019 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Jindrová
Function/job position
Referent majetkové správy
jindrovad@army.cz
Phone 1
+420 973206208
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
- jedná se o nákup přípravků určených k provádění přípravy služebních vozidel AHNM na sezónní provoz (léto, zima), dle popisu a požadovaných parametrů, které jsou uvedeny v příloze č. 1 - Cenová nabídka - přípravky na sezónní provoz. Cenová nabídka bude přílohou č. 1 k uzavřené smlouvě; - zboží dodavatel nacení v cenové nabídce; - objednatel si vyhrazuje právo zakoupit i jiné zboží přímo neuvedené ve vzorovém koši (Příloha č. 1 - Cenová nabídka – přípravky na sezónní provoz); - objem v cenové nabídce je pouze předpokládaný a není tedy objednatelem závazný; - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks) nebo balení; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena rámcová dohoda na dodávky zboží s platností od oboustranného podpisu smlouvy, nejdříve 01. 01. 2019 do 31. 12. 2020 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy nebo uzavření centrální smlouvy; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20.9.2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů; - zadávající podepisuje smlouvu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) čl. 15; - podepsání smlouvy ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR. - nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč); - Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele. - Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328
Code from the NIPEZ code list
39831500-1
Name from the NIPEZ code list
Čisticí prostředky pro automobily
Code from the CPV code list
39831500-1
Name from the CPV code list
Čisticí prostředky pro automobily
Text field for describing the place of performance
- sklad AHNM Praha, ul. U Prioru 6A, Praha 6 - Ruzyně, PSČ 162 00;
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Čisticí prostředky pro automobily | 39831500-1 | Čisticí prostředky pro automobily | ||
Čisticí směsi | 39831240-0 | Čisticí směsi | ||
Údržba a péče o automobily | 50112200-5 | Údržba a péče o automobily |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 01. 2019 13:27 | Uveřejnění účastníků | |||
24. 01. 2019 13:25 | Uveřejnění účastníků | |||
24. 01. 2019 13:25 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 12. 2018 10:35 | Uveřejnění zadávacích podmínek |