Nákup elektrospotřebičů a kuchyňského vybavení

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup elektrospotřebičů a kuchyňského vybavení

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/19/V00015348

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00015348

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of cancellation

11. 06. 2019 00:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

30. 05. 2019 07:45

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10. 06. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Martin

Surname

Pořízek

EMAIL

porizekm@army.cz

Phone 1

+420 608227077

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o nákup domácích elektrospotřebičů a kuchyňského vybavení podle vymezení předmětu veřejné zakázky uvedené níže. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení víteze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Dodavatel dodá zboží v jedné dodávce. Zadavatel požaduje doložení produktových listů. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní. Zadávací lhuta tj. doba, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, začíná bežet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne: 16.7.2018

Code from the NIPEZ code list

39220000-0

Name from the NIPEZ code list

Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství

Main place of performance

Středočeský kraj

Code from the CPV code list

39220000-0

Name from the CPV code list

Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství

Text field for describing the place of performance

Boleslavská 929, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav 250 02..

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailChladič a vířič nápojů42968100-0Prodejní automaty na nápojedle Přílohy č. 1 Výzvy
DetailMyčka nádobí39713100-4Myčky na nádobídle Přílohy č. 1 Výzvy
DetailTrouba elektrická pečící39711361-7Elektrické troubydle Přílohy č. 1 Výzvy
DetailVáha můstková39220000-0Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinstvídle Přílohy č. 1 Výzvy
DetailVývrtka na zátky39711500-4Otvíráky na konzervydle Přílohy č. 1 Výzvy

Place of Performance


CZ020Středočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 06. 2019 10:39Došlo k uveřejnění dokumentu Vyhodnocení elektro anon..pdf.
Detail14. 06. 2019 07:49Došlo k uveřejnění dokumentu Vyhodnocení zrušení elektro anon..pdf.24. 06. 2019 10:29Ing. Martin Pořízek
Detail30. 05. 2019 07:45Uveřejnění zadávacích podmínek