Odsávací jednotka - nákup
Basic Information
Name of tender procedure
Odsávací jednotka - nákup
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00011942
Current status of the tender procedure
Cancelled
Division into parts
No
Tender procedure ID in the profile
P24V00011942
Public contract regime
Small-scale public contract
Type of tender procedure
Otevřená výzva
Specifications of the tender procedure
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Date of cancellation
28. 06. 2024 10:00
Date of publication
04. 06. 2024 06:30
Specifications of Submission
Deadline for the submission of bids
13. 06. 2024 08:00
Contact person of the contracting authority
Title before name
Bc.
Name
Zuzana
Surname
Schmidová
eko662400@army.cz
Phone 1
+420 973307035
Phone 2
+420 601579397
Subject
Description of object
Účelem smlouvy je zabezpečení nákupu mobilní odsávací jednotky jako obměnu zastaralého vybavení automobilní dílny. Důvodem je zabezpečení bezpečného provozu na automobilní dílně a splnění bezpečnostních norem pro pobyt osob v daném prostoru při opravách techniky a provádění svářecích prací. Cílem je zabezpečit, zvýšit a udržet schopnost v soběstačnosti při zabezpečení běžného života v rámci oprav a servisu vozidel jednotek AČR. Dodržování zákonu 262/2006 Sb. – zákoník práce § 101, nařízení vlády 101/2005 Sb. § 3, nařízení vlády 361/2007 Sb. § 42 - nucené větrání. Závazek prodávajícího dodat zboží definované touto smlouvou. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu za podmínek stanovených touto smlouvou 3 ks mobilní odsávací jednotky - 1 kus odsávací jednotky s filtrací ke svařovacímu stolu, 2 kusy mobilní odsávací jednotky výfukových plynů (dále jen „zboží“) splňující minimálně níže uvedené parametry a požadavky: Použití: určeno pro zabezpečení odtahu nebezpečných spalin a škodlivých plynů z prostoru dílny. Konstrukce: kvalitní, pevná, odolná, výkonný motor pro každodenní využití. Požadavky a technické parametry jsou součástí návrhu kupní smlouvy. Dodávané zboží musí splňovat min. technické normy pro požadované zařízení (ČSN, EN) včetně podmínek ochrany zdraví a bezpečnosti při práci dle platné legislativy ČR: - zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky + příslušenství; - vyhláška č. 48/1982 Sb., kterou se stanoví základní požadavky k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení, ve znění pozdějších předpisů; - zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků; - elektrická zařízení musí splňovat požadavky zákona č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh a nařízení vlády č. 118/2016 Sb., o posuzování shody elektrických zařízení určených pro používání v určitých mezích napětí při jejich dodávání na trh. Prodávající se zavazuje odevzdat kupujícímu zboží nejdéle do 31. Října 2024, splňující uvedené parametry a požadavky ve specifikaci zboží, která je přílohou VZ. Závazek objednatele za řádně dodané zboží zaplatit dohodnutou cenu. Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT platný odkaz na www.stránky , popis, RN zboží, produktový list atd. vámi nabízeného sortimentu. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění -t.j. VÚ 6624 Olomouc (pojištění, balné, doprava, náklady na katalogizaci, proškolení osob, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy. Nabídky budou v souladu s ustanovením § 114 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání VZ, hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, konkrétně podle nejnižší nabídkové ceny. Měrnou jednotkou bude částka v Kč bez DPH za MJ, včetně pořizovacích nákladů (pojistné, balné, doprava, náklady na katalogizaci, apod.). Ekonomicky nejvýhodnější nabídka bude hodnocena ta s nejnižší nabídkovou cenou. V případě, že bude existovat několik nabídek se shodnou nejnižší nabídkovou cenou, bude jako druhé dodatečné kritérium volena délka poskytnuté záruky za jakost, měřená v měsících. Výhodnější bude vyšší počet měsíců záruky za jakost. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.
Code from the NIPEZ code list
42521000-4
Name from the NIPEZ code list
Zařízení pro odsávání kouře
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
42521000-4
Name from the CPV code list
Zařízení pro odsávání kouře
Item name
Zařízení pro odsávání kouře
Text field for describing the place of performance
Vojenský útvar 6624 Olomouc
Subject Items
Show detail | Description of item | |||
---|---|---|---|---|
Zařízení pro odsávání kouře | 42521000-4 | Zařízení pro odsávání kouře |
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract
No
Submitted in the DPS
No
The result of TP will be implementation of DPS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Record of Publications in the NEN
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 06. 2024 10:26 | Uveřejnění o zrušení | |||
28. 06. 2024 10:21 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
20. 06. 2024 13:17 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 06. 2024 06:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek |