Digitalizace dokumentů knihovny VHÚ Praha v rámci programu VISK 7

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Digitalizace dokumentů knihovny VHÚ Praha v rámci programu VISK 7

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00016278

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00016278

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 05. 2024 11:22

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

19. 06. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Zdeněk

Surname

Kocour

EMAIL

kocourz@army.cz

Phone 1

+420 973204977

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je digitalizace knihovních dokumentů ze specializované knihovny VHÚ Praha. Tato činnost se realizuje v rámci programu VISK 7 a řídí se tedy jeho podmínkami – viz https://visk.nkp.cz/visk-7. Účastník zadávacího řízení nenabude ke skenovaným dokumentům a k vytvořeným datům žádná práva. Předpokládaný objem zakázky je 58 155 digitálních obrazových souborů. Specifikace je součástí této výzvy. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedené služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. - Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) - reference (jaké a kolik) 1x úspěšně dokončená služba digitalizace dokumentů (či konverze digitálních dokumentů) do dat odpovídajícím standardům Národní digitální knihovny (NDK), každá v rozsahu minimálně 50 000 stran. Služba byla zpracována v zakázkách započatých v roce 2020 či v následujících letech. Je nutné uvést i objednatele služby a kontakt na něj. - Zpracování zkušebních vzorků na základě dat poskytnutých zadavatelem (1x balíček dat dle XML schematu pro K3 balíček + 1 balíček NDK z LTP systému Národní knihovny). Zkušební vzorky (2) budou zpracovány uchazečem či jeho subdodavatelem přesně dle parametrů uvedených v příloze č. 1 k Smlouvě o dílo (data a metadata ve formátech pro Národní digitální knihovnu dle aktuálního standardu, maximální přípustná chybovost OCR dle specifikace smlouvy). Zkušební vzorky uchazeč buď přiloží k nabídce prostřednictvím NENu, nebo v případě, že to nebude možné, uvede do nabídky link, prostřednictvím kterého si zadavatel bude moci zkušební vzorek stáhnout po dobu dvaceti dní. Data, podle kterých mají být vzorky zpracovány, jsou dostupná na odkaze: https://drive.google.com/drive/folders/1i38CbX2Ai5B94Z35-XeFvdIB5TNqJ_2A?usp=sharing Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v souboru Závazná cenová nabídka. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Účastník zadávacího řízení musí ve smyslu předmětu zakázky disponovat vhodným technickým zařízením pro digitalizaci a konverzi dokumentů. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník vrátit zpět jako přílohu. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník vyplnit, podepsat a vrátit zpět jako přílohu, a to včetně vyplněné přílohy č. 3 „Závazná cenová nabídka“. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil. Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

Code from the NIPEZ code list

72310000-1

Name from the NIPEZ code list

Zpracování dat

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72310000-1

Name from the CPV code list

Zpracování dat

SUBJECT-MATTER NAME

Zpracování dat

Text field for describing the place of performance

Místa plnění veřejné zakázky: Místem plnění díla je sídlo zhotovitele uvedené v nabídce zhotovitele. Místem převzetí a dodání díla je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 620/23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZpracování dat72310000-1Zpracování dat

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 06. 2024 14:04Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail31. 05. 2024 11:22Uveřejnění zadávacích podmínek19. 06. 2024 12:05Zdeněk Kocour