Nákup laboratorního skla pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup laboratorního skla pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00019687

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00019687

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

01. 07. 2024 13:51

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 07. 2024 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Dana

Surname

Koligová

EMAIL

koligovad@army.cz

Phone 1

+420 973487325

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup laboratorního skla pro OVZT a OLD u VVetÚ Hlučín k provádění laboratorních stanovení. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2 - Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Plnění bude provedeno do 40 pracovních dnů od podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran podle požadavků zadavatele. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Code from the NIPEZ code list

33793000-5

Name from the NIPEZ code list

Laboratorní sklo

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

33793000-5

Name from the CPV code list

Laboratorní sklo

SUBJECT-MATTER NAME

Laboratorní sklo

Text field for describing the place of performance

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail10. 09. 2024 09:56Uveřejnění výsledku
Detail10. 09. 2024 09:56Uveřejnění účastníků
Detail19. 07. 2024 12:30Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail01. 07. 2024 13:51Uveřejnění zadávacích podmínek