RD na servis a opravy sportovního materiálu - NAFUKOVACÍ ČLUNY a RAFTY
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD na servis a opravy sportovního materiálu - NAFUKOVACÍ ČLUNY a RAFTY
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00021800
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00021800
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 07. 2024 14:44
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
29. 07. 2024 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Král
kralj8@army.cz
Phone 1
+420 973307031
Phone 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Účelem VZ je zabezpečení servisu a oprav sportovního materiálu – nafukovací čluny a rafty. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení servisu a oprav sportovního materiálu – nafukovací čluny a rafty dle technických podmínek výrobce v platném znění. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.
Code from the NIPEZ code list
34520000-8
Name from the NIPEZ code list
Čluny
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
34520000-8
Name from the CPV code list
Čluny
SUBJECT-MATTER NAME
Čluny
Text field for describing the place of performance
provozovna zhotovitele
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 09. 2024 14:52 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 09. 2024 14:52 | Uveřejnění výsledku | |||
27. 08. 2024 12:03 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
18. 07. 2024 14:44 | Uveřejnění zadávacích podmínek |