RD na servis a opravy sportovního materiálu - NAFUKOVACÍ ČLUNY a RAFTY

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD na servis a opravy sportovního materiálu - NAFUKOVACÍ ČLUNY a RAFTY

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00021800

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00021800

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 07. 2024 14:44

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

29. 07. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Král

EMAIL

kralj8@army.cz

Phone 1

+420 973307031

Phone 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Účelem VZ je zabezpečení servisu a oprav sportovního materiálu – nafukovací čluny a rafty. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení servisu a oprav sportovního materiálu – nafukovací čluny a rafty dle technických podmínek výrobce v platném znění. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Code from the NIPEZ code list

34520000-8

Name from the NIPEZ code list

Čluny

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

34520000-8

Name from the CPV code list

Čluny

SUBJECT-MATTER NAME

Čluny

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 09. 2024 14:52Uveřejnění účastníků
Detail02. 09. 2024 14:52Uveřejnění výsledku
Detail27. 08. 2024 12:03Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail18. 07. 2024 14:44Uveřejnění zadávacích podmínek