RD na opravy sociálních kontejnerů - KONTEJNER SOC.STAVEB.3+3

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD na opravy sociálních kontejnerů - KONTEJNER SOC.STAVEB.3+3

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00021860

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00021860

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 07. 2024 11:22

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

30. 07. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Král

EMAIL

kralj8@army.cz

Phone 1

+420 973307031

Phone 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Účelem VZ je zabezpečení oprav sociálních kontejnerů – KONTEJNER SOC. STAVEB. 3+3. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí zabezpečení oprav sociálních kontejnerů – KONTEJNER SOC. STAVEB. 3+3. dle technických podmínek výrobce v platném znění. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku (žádáme o kontrolu správnosti výpočtu) a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 12 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy, nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Code from the NIPEZ code list

50000000-5

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

50000000-5

Name from the CPV code list

Opravy a údržba

SUBJECT-MATTER NAME

Opravy a údržba

Text field for describing the place of performance

provozovna zhotovitele

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail09. 09. 2024 08:45Uveřejnění účastníků
Detail09. 09. 2024 08:45Uveřejnění výsledku
Detail05. 09. 2024 11:23Uveřejnění účastníků
Detail05. 09. 2024 11:23Uveřejnění výsledku
Detail29. 08. 2024 14:01Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail19. 07. 2024 11:22Uveřejnění zadávacích podmínek