Odvoz a likvidace objemného odpadu z VTM Lešany

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Odvoz a likvidace objemného odpadu z VTM Lešany

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00020463

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00020463

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08. 07. 2024 12:57

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

17. 07. 2024 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petr

Surname

Špička

EMAIL

spickap1@army.cz

Phone 1

+420 973204976

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je převzít od objednatele odpad uvedený v návrhu smlouvy o poskytnutí služby, a zabezpečit na vlastní nebezpečí a vlastní odpovědnost jeho odvoz a odstranění řádným způsobem v souladu se zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších změn a doplňků a dle pokynů objednatele a se všemi dalšími všeobecně závaznými právními předpisy. Cena služby včetně DPH. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojena a vyplněna příloha „Návrh Smlouvy o poskytnutí služby“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Návrh Smlouvy o poskytnutí služby musí být podepsán osobou oprávněnou k jednání. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Dodavatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady dodavatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci: Poskytovatel musí být oprávněn k nakládání s odpadem. Musí být provozovatelem zařízení k odstraňování odpadů. Poskytovatel musí předložit výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku nebo živnostenský list s předmětem podnikání v oblasti nakládání s odpady. Poskytovatel musí předložit platný souhlas příslušných krajských úřadů k odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů. Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky uvedené v bodě 3. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu své nabídky. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 1 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

Code from the NIPEZ code list

90500000-2

Name from the NIPEZ code list

Služby související s likvidací odpadů a odpady

Main place of performance

Středočeský kraj

Code from the CPV code list

90500000-2

Name from the CPV code list

Služby související s likvidací odpadů a odpady

SUBJECT-MATTER NAME

Služby související s likvidací odpadů a odpady

Text field for describing the place of performance

Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E)

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailSlužby související s likvidací odpadů a odpady90500000-2Služby související s likvidací odpadů a odpady

Place of Performance


CZ020Středočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail30. 09. 2024 12:13Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail30. 09. 2024 12:12Uveřejnění výsledku
Detail17. 07. 2024 12:49Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail08. 07. 2024 12:57Uveřejnění zadávacích podmínek17. 07. 2024 08:11Ing. Petr Špička