147/2025 Elektrospotřebiče
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
147/2025 Elektrospotřebiče
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/25/V00008997
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00008997
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
126 446,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 03. 2025 09:24
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
02. 04. 2025 02:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Kateřina
Surname
Čechvalová
katerina.cechvalova@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973375832
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
147/2025 Elektrospotřebiče Prosím o vyplnění žlutě podbarvených částí návrhu smlouvy. V rámci VZ je možné uplatnění dodržování zásad sociálně odpovědného zadávání, environmentálního zadávání a inovací, které je z hlediska obsahu a smyslu veřejné zakázky, znalostí a schopností zpracovatele možné uplatnit. (Např. podpora zaměstnanosti osob znevýhodněných na trhu práce, podpora vzdělávání, praxe a rekvalifikací, podpora zaměstnávání osob s trestní minulostí, podpora důstojných pracovních podmínek a bezpečnosti práce, férové podmínky v dodavatelském řetězci). Zadavatel si vyhrazuje tato práva: 1. Nevracet podané nabídky. 2. Neuzavřít smluvní vztah s uchazečem prvním (nebo druhým) v pořadí, pokud tento uchazeč neposkytne ve stanovené lhůtě potřebnou součinnost k uzavření smluvního vztahu; po této lhůtě může být vyzván k uzavření smluvního vztahu uchazeč ve druhém (třetím) pořadí; lhůta pro uzavření smluvního vztahu jsou 3 pracovní dny od předložení smlouvy o dílo, resp. objednávky prostřednictvím e-tržiště vítěznému uchazeči k podpisu a 15 dní ode dne následujícího po uveřejnění oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. 3. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností uchazečů z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejné zakázky v délce 3 pracovních dnů, které počínají běžet ode dne vyhlášení veřejné zakázky a ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadavatel žádá předložení vyplněných smluv a příloh v editovatelné podobě pro zajištění možnosti formální úpravy textu.
Code from the NIPEZ code list
39711130-9
Name from the NIPEZ code list
Chladničky
Main place of performance
Středočeský kraj
Code from the CPV code list
39711130-9
Name from the CPV code list
Chladničky
SUBJECT-MATTER NAME
Chladničky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Chladničky | 39711130-9 | Chladničky | ||
Elektrické přístroje na přípravu kávy | 39711310-5 | Elektrické přístroje na přípravu kávy | ||
Elektrické přístroje pro domácnost | 39710000-2 | Elektrické přístroje pro domácnost | ||
Nádoby na vodu | 39221140-0 | Nádoby na vodu | ||
Restaurační zařízení | 39315000-3 | Restaurační zařízení |
Place of Performance
CZ020 | Středočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
Yes
IEN system number
2502000724
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 03. 2025 09:24 | Uveřejnění zadávacích podmínek |