RD - Spotřební materiál pro zabezpečení chodu analyzátoru firmy IDEXX na období od podpisu RD a zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025 (IDEXX 2).
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD - Spotřební materiál pro zabezpečení chodu analyzátoru firmy IDEXX na období od podpisu RD a zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025 (IDEXX 2).
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/25/V00003470
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00003470
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
05. 02. 2025 21:57
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
21. 02. 2025 14:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Igor
Surname
Mathias
Igor.Mathias@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973487311
Phone 2
+420 724283292
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního materiálu do analyzátorů firmy IDEXX Laboratories s.r.o. k vyšetřování klinických vzorků pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček v období od podpisu RD a zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025. Plnění bude prováděno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v období od podpisu RD a jejího zveřejnění v registru smluv do 31.12.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 100 000,- Kč včetně DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz spotřebního diagnostického materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček byl prováděn v režii vítězného účastníka, a to buď vlastním rozvozem, distribuční společnosti nebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD.
Code from the NIPEZ code list
33140000-3
Name from the NIPEZ code list
Zdravotnický spotřební materiál
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33140000-3
Name from the CPV code list
Zdravotnický spotřební materiál
SUBJECT-MATTER NAME
Zdravotnický spotřební materiál
Text field for describing the place of performance
Místo plnění: Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně 2 poboček: VVetÚ Hlučín – pracoviště OSVP Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín VVetÚ pracoviště OSVP Chotyně, VZ 6848, 463 34 Hrádek nad Nisou VVetÚ pracoviště OSVP Praha, Pilotů 217/12, 161 00 Praha 6 -
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 02. 2025 21:57 | Uveřejnění zadávacích podmínek |