Nákup kávovarů, rychlovarných konvic, mikrovlnky a chladničky - II. Výzva

Basic Information


Name of tender procedure

Nákup kávovarů, rychlovarných konvic, mikrovlnky a chladničky - II. Výzva

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/19/V00018760

Current status of the tender procedure

Not terminated

Division into parts

No

Tender procedure ID in the profile

P19V00018760

Public contract regime

Small-scale public contract

Type of tender procedure

Otevřená výzva

Specifications of the tender procedure

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Date of publication

01. 07. 2019 12:58

Specifications of Submission


Deadline for the submission of bids

12. 07. 2019 08:00

Contact person of the contracting authority


Title before name

Ing.

Name

Martin

Surname

Pořízek

E-mail

porizekm@army.cz

Phone 1

+420 608227077

Subject


Description of object

Jedná se o nákup kávovarů, rychlovarných konvic, mikrovlnky a chladničky podle vymezení předmětu veřejné zakázky uvedené níže. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení víteze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Dodavatel dodá zboží v jedné dodávce. Zadavatel požaduje doložení produktového listu, obchodního názvu produktu nebo internetový odkaz na nabízený produkt. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní. Zadávací lhuta tj. doba, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, začíná bežet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne: 31.7.2019

Code from the NIPEZ code list

39711310-5

Name from the NIPEZ code list

Elektrické přístroje na přípravu kávy

Main place of performance

Středočeský kraj

Code from the CPV code list

39711310-5

Name from the CPV code list

Elektrické přístroje na přípravu kávy

Text field for describing the place of performance

Boleslavská 929, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav

Subject Items


Show detail
Description of item
DetailKávovar39711310-5Elektrické přístroje na přípravu kávydle Přílohy č. 1 Výzvy
DetailKonvice rychlovarná39711320-8Elektrické přístroje na přípravu čajedle Přílohy č. 1 Výzvy
DetailTrouba mikrovlnná s grilem39711362-4Mikrovlnné troubydle Přílohy č. 1 Výzvy
DetailKombinovaná chladnička39711110-3Kombinovaná chladící a mrazící zařízenídle Přílohy č. 1 Výzvy.

Place of Performance


CZ020Středočeský kraj

Additional Information


Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract

No

Submitted in the DPS

No

The result of TP will be implementation of DPS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Record of Publications in the NEN


Show detail
Detail01. 07. 2019 12:58Uveřejnění zadávacích podmínek