Nákup kávovarů, rychlovarných konvic, mikrovlnky a chladničky - II. Výzva
Basic Information
Name of tender procedure
Nákup kávovarů, rychlovarných konvic, mikrovlnky a chladničky - II. Výzva
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/19/V00018760
Current status of the tender procedure
Not terminated
Division into parts
No
Tender procedure ID in the profile
P19V00018760
Public contract regime
Small-scale public contract
Type of tender procedure
Otevřená výzva
Specifications of the tender procedure
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Date of publication
01. 07. 2019 12:58
Specifications of Submission
Deadline for the submission of bids
12. 07. 2019 08:00
Contact person of the contracting authority
Title before name
Ing.
Name
Martin
Surname
Pořízek
porizekm@army.cz
Phone 1
+420 608227077
Subject
Description of object
Jedná se o nákup kávovarů, rychlovarných konvic, mikrovlnky a chladničky podle vymezení předmětu veřejné zakázky uvedené níže. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu do doby vyhlášení víteze. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Dodavatel dodá zboží v jedné dodávce. Zadavatel požaduje doložení produktového listu, obchodního názvu produktu nebo internetový odkaz na nabízený produkt. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní. Zadávací lhuta tj. doba, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, začíná bežet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne: 31.7.2019
Code from the NIPEZ code list
39711310-5
Name from the NIPEZ code list
Elektrické přístroje na přípravu kávy
Main place of performance
Středočeský kraj
Code from the CPV code list
39711310-5
Name from the CPV code list
Elektrické přístroje na přípravu kávy
Text field for describing the place of performance
Boleslavská 929, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav
Subject Items
Show detail | Description of item | |||
---|---|---|---|---|
Kávovar | 39711310-5 | Elektrické přístroje na přípravu kávy | dle Přílohy č. 1 Výzvy | |
Konvice rychlovarná | 39711320-8 | Elektrické přístroje na přípravu čaje | dle Přílohy č. 1 Výzvy | |
Trouba mikrovlnná s grilem | 39711362-4 | Mikrovlnné trouby | dle Přílohy č. 1 Výzvy | |
Kombinovaná chladnička | 39711110-3 | Kombinovaná chladící a mrazící zařízení | dle Přílohy č. 1 Výzvy. |
Place of Performance
CZ020 | Středočeský kraj |
Additional Information
Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract
No
Submitted in the DPS
No
The result of TP will be implementation of DPS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Record of Publications in the NEN
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 07. 2019 12:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek |