Rámcová dohoda - Tankování vozidel na palivové (odběrové) karty

Basic Information


Name of tender procedure

Rámcová dohoda - Tankování vozidel na palivové (odběrové) karty

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00029817

Current status of the tender procedure

Not terminated

Division into parts

No

Tender procedure ID in the profile

P18V00029817

Public contract regime

Small-scale public contract

Type of tender procedure

Otevřená výzva

Specifications of the tender procedure

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

Date of publication

12. 12. 2018 13:22

Specifications of Submission


Deadline for the submission of bids

03. 01. 2019 08:00

Contact person of the contracting authority


Title before name

Ing.

Name

Marek

Surname

Pospíšil

E-mail

pospisilm1@army.cz

Phone 1

+420 973230461

Subject


Description of object

Jedná se o uzavření rámcové dohody na zabezpečení odběru PHM pomocí palivových (odběrových) karet poskytovatele služby v letech 2019-2022. Celkový počet odběrových karet - 20 ks. Denní limit na každou kartu 5.000 Kč. Měsíční limit na každou kartu 30.000 Kč. Akceptace karet minimálně u tří společností provozujících čerpací stanice v ČR, přičemž každá z těchto společností musí mít minimálně dvě čerpací stanice v každém kraji ČR. Každá karta musí mít své identifikační číslo vyraženo nebo jiným neodstranitelným způsobem uvedeno na kartě. Fakturace odebraných PHM a souvisejících poplatků 1x měsíčně, vždy do 10. dne následujícího měsíce. Daňový doklad musí obsahovat vyúčtování všech karet použitých v daném měsíci samostatně, minimálně s údaji o místě odběru, druhu a množství odebraného PHM, ceně za 1 litr a celkové ceně. Zasílání měsíčního vyúčtování elektronicky na kontaktní adresu zadavatele, případně v písemné formě na doručovací adresu zadavatele. Platba faktur převodem z účtu se splatností 30 dnů od prokazatelného doručení. Poskytovatel bude objednateli zasílat všechny změny v počtech a rozmístění čerpacích stanic v době platnosti dohody. Proces výběrového řízení se až do okamžiku uzavření smluvního vztahu řídí Všeobecnými obchodními podmínkami MO pro elektronická tržiště v 10.1. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Zadavatel si vyhrazuje právo provést formální změny smlouvy před jejím uzavřením. Účastník výběrového řízení do nabídkové ceny zahrne veškeré své náklady spojené s plněním. Účastník výběrového řízení, společně s nabídkou, dodá seznam společností a jejich čerpacích stanic, které akceptují jím vydané odběrové karty, po jednotlivých krajích ČR, s udáním adresy místa čerpací stanice. Toto může být splněno odkazem na webové stránky. Prokázání splnění kvalifikace zadavatel nepožaduje. Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat, aby dodavatel, s nímž má být uzavřena smlouva, předložil před podpisem smlouvy vybrané doklady. Zadavatel požaduje, aby mu byly před podpisem smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení předloženy následující doklady: Výpis z Obchodního rejstríku, Živnostenského rejstříku nebo jiné obdobné evidence (předmetem podnikání je požadovaný sortiment). Předkládané dokumenty nesmí být starší 90 dní. Zadávací lhuta tj. doba, po kterou jsou dodavatelé svými nabídkami vázáni, začíná bežet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne: 26.1.2019

Code from the NIPEZ code list

09130000-9

Name from the NIPEZ code list

Ropa a ropné destiláty

Code from the CPV code list

09130000-9

Name from the CPV code list

Ropa a ropné destiláty

Text field for describing the place of performance

Smluvní čerpací stanice poskytovatele služby

Subject Items


Show detail
Description of item
DetailPalivová (odběrová) karta09130000-9Ropa a ropné destilátyPalivová (odběrová) karta

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract

No

Submitted in the DPS

No

The result of TP will be implementation of DPS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Record of Publications in the NEN


Show detail
Detail12. 12. 2018 13:22Uveřejnění zadávacích podmínek