Twinningová mise č. 2/24 účastníků mezinárodních projektů a evropských Smart City expertů při veletrhu URBIS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Twinningová mise č. 2/24 účastníků mezinárodních projektů a evropských Smart City expertů při veletrhu URBIS
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/24/V00012831
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00012831
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
750 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
31. 05. 2024 09:02
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jan
Surname
Sixta
sixta@mpo.cz
Phone 1
+420 224852094
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise účastníků mezinárodních projektů a evropských Smart City expertů, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 40x pokoj/noc v termínovém rozpětí 3.6. až 7.6. – 10 až 12x dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí (zpravidla obsazený jednou osobou, výjimečně dvěma) pro celkem 10 až 15 osob (zahraniční návštěvníci a doprovodný personál mise), úroveň hotelu 4*, se snídaní, lokace buď v centru Brna s dostupností do 25 minut MHD na výstaviště, nebo v bezprostřední blízkosti výstaviště (max. 10 minut chůze). Délka pobytu jednotlivých osob se bude lišit, zadavatel proto požaduje možnost flexibility se snížením počtu pokojů o 30 % – upřesní projektový manažer MPO. o Doprava – fixní položka Pokrytí nákladů na dopravu do ČR a zpět pro zahraniční účastníky a dopravu v rámci ČR pro zahraniční účastníky i doprovodný personál mise. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně na částku 140 tis. Kč s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Součástí nákladů na dopravu může být i přenocování v Praze či Vídni v rámci příletu či odletu. o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 40 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 40 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Tlumočení Zajištění simultánního tlumočení konferenčního programu viz následující rozpis (detaily budou dále upřesňovány projektovým manažerem MPO): • Čeština/angličtina + angličtina/čeština – Tlumočení hlavní linky konferenčního programu 3 dny (4. až 6. 6.) á 9 hodin (cca 9–18). Zahrnuje zajištění tlumočníků v adekvátním počtu a 500 ks staniček se sluchátky. Vybavené tlumočnické kabiny jsou na místě k dispozici. – Tlumočení odborného doprovodného programu v sále Morava: 4. 6. na cca 2,5 hodiny (14:30–17:00) a 5. 6. na cca 6,5 hodiny (9:30–12:00 a 13–17). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 100 ks staniček se sluchátky. – Tlumočení odborného doprovodného programu v agoře pro start-upy: 4. 6. na cca 5 hodin (13–18), 5. 6. na cca 7 hodin (10–12 a 13–18) a 6. 6. na cca 6,5 hodiny (10–12 a 13:00 – 16:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka, tlumočnickou kabinu s vybavením nebo našeptávák (1 jazykový kanál) a 30 ks staniček se sluchátky. – Tlumočení odborného doprovodného programu v agoře národní zóny: 4. 6. na cca 1,5 hodiny (13:00–14:30), 5. 6. na cca 5 hodin (12:30–17:30) a 6. 6. na cca 2 hodiny (15–17). Zahrnuje pouze zajištění tlumočníka, technika je společná s následujícím odstavcem. • Angličtina/ukrajinština + ukrajinština/angličtina – tlumočení odborného doprovodného programu v národní zóně 4. 6. cca 2 hodiny (14–16), 5. 6. cca 2 hodiny (10–12) a 6. 6. cca 3 hodiny (9:30–12:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 70 ks staniček se sluchátky. Vybavení zůstane k dispozici po celé 3 dny v čase 9–18. V časech mimo uvedené programové bloky bude k dispozici 1 osoba pro tlumočení obchodních jednání. • Technická obsluha na celé 3 dny 4. až 6. 6. (9–18). Jednotlivé programové části se budou odehrávat v těsné blízkosti. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky twinningové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním a minimálně 4 fotkami z akce. Dále je požadována účast 1 osoby koordinátora v termínu 3. 6. (od 10:00) do 6. 6. (do 18:00), tj. celkem 4 dny v Brně. Hlavním úkolem koordinátora bude asistence při check-inu, informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě a výpomoc projektovému manažerovi MPO.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2025 11:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 01. 2025 11:38 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 05. 2024 09:02 | Uveřejnění účastníků | |||
31. 05. 2024 09:02 | Uveřejnění výsledku |