Twinningová mise č. 2/24 účastníků mezinárodních projektů a evropských Smart City expertů při veletrhu URBIS

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 2/24 účastníků mezinárodních projektů a evropských Smart City expertů při veletrhu URBIS

NEN system number

N006/24/V00012831

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00012831

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

750 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 05. 2024 09:02

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise účastníků mezinárodních projektů a evropských Smart City expertů, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 40x pokoj/noc v termínovém rozpětí 3.6. až 7.6. – 10 až 12x dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí (zpravidla obsazený jednou osobou, výjimečně dvěma) pro celkem 10 až 15 osob (zahraniční návštěvníci a doprovodný personál mise), úroveň hotelu 4*, se snídaní, lokace buď v centru Brna s dostupností do 25 minut MHD na výstaviště, nebo v bezprostřední blízkosti výstaviště (max. 10 minut chůze). Délka pobytu jednotlivých osob se bude lišit, zadavatel proto požaduje možnost flexibility se snížením počtu pokojů o 30 % – upřesní projektový manažer MPO. o Doprava – fixní položka Pokrytí nákladů na dopravu do ČR a zpět pro zahraniční účastníky a dopravu v rámci ČR pro zahraniční účastníky i doprovodný personál mise. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně na částku 140 tis. Kč s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Součástí nákladů na dopravu může být i přenocování v Praze či Vídni v rámci příletu či odletu. o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 40 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 40 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: +420 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Tlumočení Zajištění simultánního tlumočení konferenčního programu viz následující rozpis (detaily budou dále upřesňovány projektovým manažerem MPO): • Čeština/angličtina + angličtina/čeština – Tlumočení hlavní linky konferenčního programu 3 dny (4. až 6. 6.) á 9 hodin (cca 9–18). Zahrnuje zajištění tlumočníků v adekvátním počtu a 500 ks staniček se sluchátky. Vybavené tlumočnické kabiny jsou na místě k dispozici. – Tlumočení odborného doprovodného programu v sále Morava: 4. 6. na cca 2,5 hodiny (14:30–17:00) a 5. 6. na cca 6,5 hodiny (9:30–12:00 a 13–17). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 100 ks staniček se sluchátky. – Tlumočení odborného doprovodného programu v agoře pro start-upy: 4. 6. na cca 5 hodin (13–18), 5. 6. na cca 7 hodin (10–12 a 13–18) a 6. 6. na cca 6,5 hodiny (10–12 a 13:00 – 16:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka, tlumočnickou kabinu s vybavením nebo našeptávák (1 jazykový kanál) a 30 ks staniček se sluchátky. – Tlumočení odborného doprovodného programu v agoře národní zóny: 4. 6. na cca 1,5 hodiny (13:00–14:30), 5. 6. na cca 5 hodin (12:30–17:30) a 6. 6. na cca 2 hodiny (15–17). Zahrnuje pouze zajištění tlumočníka, technika je společná s následujícím odstavcem. • Angličtina/ukrajinština + ukrajinština/angličtina – tlumočení odborného doprovodného programu v národní zóně 4. 6. cca 2 hodiny (14–16), 5. 6. cca 2 hodiny (10–12) a 6. 6. cca 3 hodiny (9:30–12:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 70 ks staniček se sluchátky. Vybavení zůstane k dispozici po celé 3 dny v čase 9–18. V časech mimo uvedené programové bloky bude k dispozici 1 osoba pro tlumočení obchodních jednání. • Technická obsluha na celé 3 dny 4. až 6. 6. (9–18). Jednotlivé programové části se budou odehrávat v těsné blízkosti. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky twinningové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním a minimálně 4 fotkami z akce. Dále je požadována účast 1 osoby koordinátora v termínu 3. 6. (od 10:00) do 6. 6. (do 18:00), tj. celkem 4 dny v Brně. Hlavním úkolem koordinátora bude asistence při check-inu, informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě a výpomoc projektovému manažerovi MPO.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2025 11:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2025 11:38Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 05. 2024 09:02Uveřejnění účastníků
Detail31. 05. 2024 09:02Uveřejnění výsledku