Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/24/V00027323
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00027323
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
160 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 10. 2024 13:24
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jan
Surname
Sixta
sixta@mpo.cz
Phone 1
+420 224852094
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců moldavské veřejné správy, kteří se přijedou seznámit s českými zkušenostmi s implementací legislativy zvané RIA (Regulatory Impact Assessment) v souvislosti s legislativou EU. Delegace se zúčastní řady jednání na Úřadu vlády a v budově MPO, dále zasedání komise a setká se se zástupci soukromého sektoru. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v hotelu v Praze Celkem 16 pokoj/noc v termínovém rozpětí 1.10. až 5.10., přičemž je požadován 4x jednolůžkový pokoj pro celkem 4 osoby na 4 noci. Minimální úroveň hotelu 4* se snídaní v oblasti Praha 1 (Malá Strana, přibližně oblast Klárov). - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 15 000 Kč na osobu, celkem pro 4 osoby. Jedná se o letecký spoj z Kišiněva do Prahy a zpět z Prahy do Kišiněva. Preference přímých letů a letů méně náročných na přestupování a čekání na let navazující. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, fakturu vystavenou účastníkem, nebo částku v hotovosti. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod (celkem tedy 5-6 osob) z letiště 1.10. do hotelu v Praze a následně odvezení skupiny z hotelu na letiště 5.10. Dodavatel také zakoupí pro každého hosta 3denní jízdenku na pražskou MHD (1 jízdenka na 3 dny dle ceníku dopravních podniků za 330 Kč). - Strava Všem účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.-4.10. Celkem se jedná o diety na 3 dny pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Text field for describing the place of performance
Praha, ČR
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZZZZ | Extra-Regio |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 10. 2024 13:24 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 10. 2024 13:24 | Uveřejnění účastníků |