Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 13/24 na vzdělávací kurz pro moldavskou delegaci ohledně legislativy RIA

NEN system number

N006/24/V00027323

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00027323

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

160 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 10. 2024 13:24

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců moldavské veřejné správy, kteří se přijedou seznámit s českými zkušenostmi s implementací legislativy zvané RIA (Regulatory Impact Assessment) v souvislosti s legislativou EU. Delegace se zúčastní řady jednání na Úřadu vlády a v budově MPO, dále zasedání komise a setká se se zástupci soukromého sektoru. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v hotelu v Praze Celkem 16 pokoj/noc v termínovém rozpětí 1.10. až 5.10., přičemž je požadován 4x jednolůžkový pokoj pro celkem 4 osoby na 4 noci. Minimální úroveň hotelu 4* se snídaní v oblasti Praha 1 (Malá Strana, přibližně oblast Klárov). - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 15 000 Kč na osobu, celkem pro 4 osoby. Jedná se o letecký spoj z Kišiněva do Prahy a zpět z Prahy do Kišiněva. Preference přímých letů a letů méně náročných na přestupování a čekání na let navazující. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, fakturu vystavenou účastníkem, nebo částku v hotovosti. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod (celkem tedy 5-6 osob) z letiště 1.10. do hotelu v Praze a následně odvezení skupiny z hotelu na letiště 5.10. Dodavatel také zakoupí pro každého hosta 3denní jízdenku na pražskou MHD (1 jízdenka na 3 dny dle ceníku dopravních podniků za 330 Kč). - Strava Všem účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.-4.10. Celkem se jedná o diety na 3 dny pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Praha, ČR

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail10. 10. 2024 13:24Uveřejnění výsledku
Detail10. 10. 2024 13:24Uveřejnění účastníků