Twinningová mise č. 12/24 v oblasti zdravotnictví

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 12/24 v oblasti zdravotnictví

NEN system number

N006/24/V00027264

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00027264

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

800 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 10. 2024 13:02

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

EMAIL

sixta@mpo.cz

Phone 1

+420 224852094

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise ukrajinských zřizovatelů a ředitelů nemocnic, primářů oddělení a technických pracovníků, kteří navštíví nemocnice, firmy a zúčastní se řady jednání. Celkem se mise během tří týdnů zúčastní 25-27 hostů ve třech turnusech po třech skupinách. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v Praze (oblast Dejvice) Skupina 1: V termínovém rozpětí 29.9. až 3.10., přičemž je požadován 5x či 6x jednolůžkový pokoj pro celkem 5-6 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Skupina 2: V termínovém rozpětí 6.10. až 10.10. přičemž je požadován 15x-17x jednolůžkový pokoj pro celkem 15-17 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Skupina 3: V termínovém rozpětí 13.10. až 17.10., přičemž je požadován 5x či 6x jednolůžkový pokoj pro celkem 5-6 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Přesný počet osob bude upřesněn ze strany žadatele (AVDZP) před začátkem mise. - Fixní příspěvek na cestovné do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 8 000 Kč na osobu, celkem pro 25-27 osob. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď fakturu vystavenou účastníkem, nebo v hotovosti na místě. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase Ukrajina-Praha, přičemž z Ukrajiny se hosté budou sjíždět z několika lokací (Termopil, Charkov a jiné). Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod dle turnusů: Skupina 1: Na všechny dny programu (tedy 30.9., 1.10. a 2.10.) zajištění dopravního prostředku pro 10 osob (5-6 hostů + doprovod) na návštěvy firem. Trasy po Praze, cca 8 hodin/den, řidič a auto po celý den k dispozici kvůli převážení mezi podniky. Skupina 2: 7.10. celý den (cca 8 h) vozidlo + řidič na cesty po Praze pro cca 22 osob (15-17 hostů + doprovod) 8.10. celý den (cca 8-10 h) řidič + vozidlo na exkurzi z Prahy do Berouna, poté do Plzně a poté zpět do Prahy. 9.10. celý den (cca 8 h) exkurzi z Prahy do LINET + nemocnice v Kladně a zpět do Prahy Skupina 3: Na všechny dny programu (tedy 14.10, 15.10. a 16.10.) zajištění dopravního prostředku pro 10 osob (5-6 hostů + doprovod) na návštěvy firem. Trasy po Středočeském kraji (např. 14.10. cesta do Netvořic), cca 8 hodin/den, řidič a auto po celý den k dispozici kvůli převážení mezi podniky. - Stravné Všem 27 účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pouze na 3 dny jejich turnusu. - Tlumočení Jeden tlumočník ukrajinština-čeština na plných 9 dní mise (30.9.-2.10., 7.10.-9.10., 14.10.-16.10.) v časovém rozmezí cca 9:00-18:00. Časy budou ještě upřesněny projektovým manažerem MPO. K těmto termínům zajistit tlumočení na společné večeře 29.9., 6.10. a 13.10. na cca 3 hodiny. - Společenská akce Večeře v dny příjezdu každého turnusu, tedy 29.9., 6.10. a 13.10. Sjednání menu v podniku v centru Prahy (polévka, hlavní chod, dezert + 2 nápoje, i vegetariánská verze). 29.9. se zúčastní 10-11 osob, 6.10. 20-21 osob a 13.10. 10-11 osob. - Marketingové předměty Zajištění marketingových a dárkových předmětů s logem (poznámkové bloky 100 ks, psací tužky 200 ks, papírové tašky 100 ks). Dodavatel po domluvě s žadatelem uhradí buď pouze náklady na výrobu či zajistí výrobu sám. Žadatel tuto položku odhadl na 15.000 Kč bez DPH. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Praha, ČR

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail10. 10. 2024 13:02Uveřejnění účastníků
Detail10. 10. 2024 13:02Uveřejnění výsledku