Detail

Basic Information


Official name

Moudrý překlad, s.r.o.

ORGANIZATION ID NUMBER

27156052

VAT NUMBER

CZ27156052

Municipality

Praha

Part of municipality

Nové Město

Street

Václavské náměstí

DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER

846

ORIENTATION (BUILDING) NUMBER

1

Postal code

11000

State

Česká republika

Additional Information


DATE OF CONTRACT CONCLUSION

30. 09. 2024

CONTRACT REFERENCE NUMBER

Příkazní smlouva č. 170/24

Basic description of the subject matter of the contract performance

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise ukrajinských zřizovatelů a ředitelů nemocnic, primářů oddělení a technických pracovníků, kteří navštíví nemocnice, firmy a zúčastní se řady jednání. Celkem se mise během tří týdnů zúčastní 25-27 hostů ve třech turnusech po třech skupinách. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v Praze (oblast Dejvice) Skupina 1: V termínovém rozpětí 29.9. až 3.10., přičemž je požadován 5x či 6x jednolůžkový pokoj pro celkem 5-6 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Skupina 2: V termínovém rozpětí 6.10. až 10.10. přičemž je požadován 15x-17x jednolůžkový pokoj pro celkem 15-17 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Skupina 3: V termínovém rozpětí 13.10. až 17.10., přičemž je požadován 5x či 6x jednolůžkový pokoj pro celkem 5-6 osob. Minimální úroveň hotelu 3* se snídaní. Přesný počet osob bude upřesněn ze strany žadatele (AVDZP) před začátkem mise. - Fixní příspěvek na cestovné do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 8 000 Kč na osobu, celkem pro 25-27 osob. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď fakturu vystavenou účastníkem, nebo v hotovosti na místě. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase Ukrajina-Praha, přičemž z Ukrajiny se hosté budou sjíždět z několika lokací (Termopil, Charkov a jiné). Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod dle turnusů: Skupina 1: Na všechny dny programu (tedy 30.9., 1.10. a 2.10.) zajištění dopravního prostředku pro 10 osob (5-6 hostů + doprovod) na návštěvy firem. Trasy po Praze, cca 8 hodin/den, řidič a auto po celý den k dispozici kvůli převážení mezi podniky. Skupina 2: 7.10. celý den (cca 8 h) vozidlo + řidič na cesty po Praze pro cca 22 osob (15-17 hostů + doprovod) 8.10. celý den (cca 8-10 h) řidič + vozidlo na exkurzi z Prahy do Berouna, poté do Plzně a poté zpět do Prahy. 9.10. celý den (cca 8 h) exkurzi z Prahy do LINET + nemocnice v Kladně a zpět do Prahy Skupina 3: Na všechny dny programu (tedy 14.10, 15.10. a 16.10.) zajištění dopravního prostředku pro 10 osob (5-6 hostů + doprovod) na návštěvy firem. Trasy po Středočeském kraji (např. 14.10. cesta do Netvořic), cca 8 hodin/den, řidič a auto po celý den k dispozici kvůli převážení mezi podniky. - Stravné Všem 27 účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pouze na 3 dny jejich turnusu. - Tlumočení Jeden tlumočník ukrajinština-čeština na plných 9 dní mise (30.9.-2.10., 7.10.-9.10., 14.10.-16.10.) v časovém rozmezí cca 9:00-18:00. Časy budou ještě upřesněny projektovým manažerem MPO. K těmto termínům zajistit tlumočení na společné večeře 29.9., 6.10. a 13.10. na cca 3 hodiny. - Společenská akce Večeře v dny příjezdu každého turnusu, tedy 29.9., 6.10. a 13.10. Sjednání menu v podniku v centru Prahy (polévka, hlavní chod, dezert + 2 nápoje, i vegetariánská verze). 29.9. se zúčastní 10-11 osob, 6.10. 20-21 osob a 13.10. 10-11 osob. - Marketingové předměty Zajištění marketingových a dárkových předmětů s logem (poznámkové bloky 100 ks, psací tužky 200 ks, papírové tašky 100 ks). Dodavatel po domluvě s žadatelem uhradí buď pouze náklady na výrobu či zajistí výrobu sám. Žadatel tuto položku odhadl na 15.000 Kč bez DPH. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Contractual price excl. VAT

700 000,00

Contractual price incl. VAT

700 000,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS EXCL. VAT

700 000,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS INCL. VAT

700 000,00

Currency

CZK

SELECTED ECONOMIC OPERATOR IS IN AN ASSOCIATION OF ECONOMIC OPERATORS

No