Jednotný informační systém práce a sociálních věcí – Provozní integrační prostředí 2
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Jednotný informační systém práce a sociálních věcí – Provozní integrační prostředí 2
Contracting authority
Ministerstvo práce a sociálních věcíNEN system number
N006/19/V00005509
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2019-007229
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00005509
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
100 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
04. 03. 2019 12:14
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
09. 04. 2019 14:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Alena
Surname
Najmanová
alena.najmanova@mpsv.cz
Phone 1
+420 950192540
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a případný rozvoj zadavatelem provozovaného provozního a integračního prostředí Jednotného informačního systému práce a sociálních věcí (toto provozní a integrační prostředí dále také „Systém“), přičemž předmět této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: • služby převzetí spočívající v převzetí Systému od zadavatele na základě plánu převzetí vypracovaného vybraným dodavatelem (tj. novým poskytovatelem); • služby podpory provozu, správy a údržby Systému a podpory subjektů využívajících služby poskytované Systémem po dobu jeho provozu, zajištění implementace příslušných zákonných změn, zajištění optimalizace provozního Systému v prostředí zadavatele včetně interakce se zdroji dat zadavatele či třetích osob, a to dle podmínek popsaných v této zadávací dokumentaci včetně všech příloh. Rozsah a způsob poskytování Služeb podpory provozu je uveden formou katalogových listů. Součástí služeb podpory provozu je řádné poskytování součinnosti při integraci všech systémů zadavatele; • služby rozvoje Systému, a to na základě změnových požadavků zadavatele, přičemž předmětem rozvoje může být též poskytnutí školení pro klíčové uživatele, metodiky, administrátory a koncové uživatele Systému; • služby exitu spojené se závěrečným ukončením poskytování služeb a spočívajících v přípravě a předání Systému novému poskytovateli na konci smluvního vztahu podle pokynů zadavatele; • součástí poskytování služeb je též vytváření a pravidelná aktualizace příslušné technické, administrátorské, uživatelské, provozní, bezpečnostní a školící dokumentace vztahující se k Systému. Podrobně uvedeno v ZD a jejích přílohách. V souladu s § 96 odst. 1 ZZVZ, je zadávací dokumentace zveřejněna na profilu zadavatele na internetové adrese: https://nen.nipez.cz/profil/MPSV k volnému stažení s tím, že příslušná část zadávací dokumentace (Příloha č. 5 – Funkční a technické požadavky) je v souladu s § 96 odst. 2 ZZVZ poskytována dodavatelům pouze na vyžádání (podrobně k žádosti viz níže). Na profilu zadavatele budou zároveň uveřejňovány vysvětlení, změny nebo doplnění zadávací dokumentace této veřejné zakázky. Příloha č. 5 zadávací dokumentace obsahuje důvěrné informace. Tato část zadávací dokumentace bude poskytnuta dodavatelům v souladu s § 36 odst. 8 ve spojení s § 96 odst. 2 ZZVZ pouze na základě žádosti a oproti předložení podepsaného Prohlášení o zachování mlčenlivosti o důvěrných informacích (dále jen „NDA“). Vzor NDA, tvořící Přílohu č. 8 této zadávací dokumentace, je uveřejněn současně se zadávací dokumentací na profilu zadavatele k volnému stažení. NDA předkládaná ze strany dodavatele jako žadatele o část zadávací dokumentace obsahující důvěrné informace musí plně korespondovat s textací vzoru NDA uveřejněného dle předchozího odstavce (místa k doplnění ze strany dodavatele jsou označena jako [DOPLNÍ DODAVATEL]) a musí být podepsána osobou/osobami oprávněnými zastupovat dodavatele. Pokud NDA bude na základě předchozího zmocnění podepsána jinou osobou než osobou/osobami oprávněnými zastupovat dodavatele, musí být takové zmocnění předloženo společně s NDA. Zadavatel preferuje doručení návrhu NDA prostřednictvím elektronického nástroje NEN, v elektronické podobě a řádně elektronicky podepsaného (osobou oprávněnou). Za doručení písemné žádosti dodavatele dle § 96 odst. 2 ZZVZ bude zadavatel považovat až doručení NDA v uvedeném smyslu. Zadavatel následně zašle dodavateli neveřejnou Přílohu č. 5 zadávací dokumentace (opět prostřednictvím elektronického nástroje NEN). Lhůta pro odeslání neveřejné části zadávací dokumentace činí dle § 96 odst. 2 ZZVZ 3 pracovní dny od řádného doručení NDA.
Code from the NIPEZ code list
72200000-7
Name from the NIPEZ code list
Programování programového vybavení a poradenské služby
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
72200000-7
Name from the CPV code list
Programování programového vybavení a poradenské služby
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Informační systémy | 48810000-9 | Informační systémy | ||
Programování programového vybavení a poradenské služby | 72200000-7 | Programování programového vybavení a poradenské služby | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií | ||
Systémová podpora | 72253200-5 | Systémová podpora |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 03. 2024 17:55 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
10. 11. 2023 15:42 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 11. 2023 15:42 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 04. 2023 14:12 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 03. 2023 19:29 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 03. 2022 15:02 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
16. 03. 2021 21:30 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
27. 03. 2020 12:37 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 12. 2019 18:33 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 12. 2019 18:33 | Uveřejnění výsledku |
Publication Records in the VVZ
03. 12. 2019 00:00 | 06. 12. 2019 00:00 | F2019-043212 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
01. 03. 2019 17:00 | 04. 03. 2019 04:00 | F2019-007229 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |