Jednotný informační systém práce a sociálních věcí – Provozní integrační prostředí 2

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Jednotný informační systém práce a sociálních věcí – Provozní integrační prostředí 2

NEN system number

N006/19/V00005509

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2019-007229

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00005509

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

100 000 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

04. 03. 2019 12:14

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

09. 04. 2019 14:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Alena

Surname

Najmanová

EMAIL

alena.najmanova@mpsv.cz

Phone 1

+420 950192540

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a případný rozvoj zadavatelem provozovaného provozního a integračního prostředí Jednotného informačního systému práce a sociálních věcí (toto provozní a integrační prostředí dále také „Systém“), přičemž předmět této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: • služby převzetí spočívající v převzetí Systému od zadavatele na základě plánu převzetí vypracovaného vybraným dodavatelem (tj. novým poskytovatelem); • služby podpory provozu, správy a údržby Systému a podpory subjektů využívajících služby poskytované Systémem po dobu jeho provozu, zajištění implementace příslušných zákonných změn, zajištění optimalizace provozního Systému v prostředí zadavatele včetně interakce se zdroji dat zadavatele či třetích osob, a to dle podmínek popsaných v této zadávací dokumentaci včetně všech příloh. Rozsah a způsob poskytování Služeb podpory provozu je uveden formou katalogových listů. Součástí služeb podpory provozu je řádné poskytování součinnosti při integraci všech systémů zadavatele; • služby rozvoje Systému, a to na základě změnových požadavků zadavatele, přičemž předmětem rozvoje může být též poskytnutí školení pro klíčové uživatele, metodiky, administrátory a koncové uživatele Systému; • služby exitu spojené se závěrečným ukončením poskytování služeb a spočívajících v přípravě a předání Systému novému poskytovateli na konci smluvního vztahu podle pokynů zadavatele; • součástí poskytování služeb je též vytváření a pravidelná aktualizace příslušné technické, administrátorské, uživatelské, provozní, bezpečnostní a školící dokumentace vztahující se k Systému. Podrobně uvedeno v ZD a jejích přílohách. V souladu s § 96 odst. 1 ZZVZ, je zadávací dokumentace zveřejněna na profilu zadavatele na internetové adrese: https://nen.nipez.cz/profil/MPSV k volnému stažení s tím, že příslušná část zadávací dokumentace (Příloha č. 5 – Funkční a technické požadavky) je v souladu s § 96 odst. 2 ZZVZ poskytována dodavatelům pouze na vyžádání (podrobně k žádosti viz níže). Na profilu zadavatele budou zároveň uveřejňovány vysvětlení, změny nebo doplnění zadávací dokumentace této veřejné zakázky. Příloha č. 5 zadávací dokumentace obsahuje důvěrné informace. Tato část zadávací dokumentace bude poskytnuta dodavatelům v souladu s § 36 odst. 8 ve spojení s § 96 odst. 2 ZZVZ pouze na základě žádosti a oproti předložení podepsaného Prohlášení o zachování mlčenlivosti o důvěrných informacích (dále jen „NDA“). Vzor NDA, tvořící Přílohu č. 8 této zadávací dokumentace, je uveřejněn současně se zadávací dokumentací na profilu zadavatele k volnému stažení. NDA předkládaná ze strany dodavatele jako žadatele o část zadávací dokumentace obsahující důvěrné informace musí plně korespondovat s textací vzoru NDA uveřejněného dle předchozího odstavce (místa k doplnění ze strany dodavatele jsou označena jako [DOPLNÍ DODAVATEL]) a musí být podepsána osobou/osobami oprávněnými zastupovat dodavatele. Pokud NDA bude na základě předchozího zmocnění podepsána jinou osobou než osobou/osobami oprávněnými zastupovat dodavatele, musí být takové zmocnění předloženo společně s NDA. Zadavatel preferuje doručení návrhu NDA prostřednictvím elektronického nástroje NEN, v elektronické podobě a řádně elektronicky podepsaného (osobou oprávněnou). Za doručení písemné žádosti dodavatele dle § 96 odst. 2 ZZVZ bude zadavatel považovat až doručení NDA v uvedeném smyslu. Zadavatel následně zašle dodavateli neveřejnou Přílohu č. 5 zadávací dokumentace (opět prostřednictvím elektronického nástroje NEN). Lhůta pro odeslání neveřejné části zadávací dokumentace činí dle § 96 odst. 2 ZZVZ 3 pracovní dny od řádného doručení NDA.

Code from the NIPEZ code list

72200000-7

Name from the NIPEZ code list

Programování programového vybavení a poradenské služby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

72200000-7

Name from the CPV code list

Programování programového vybavení a poradenské služby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailInformační systémy48810000-9Informační systémy
DetailProgramování programového vybavení a poradenské služby72200000-7Programování programového vybavení a poradenské služby
DetailSlužby informačních technologií72222300-0Služby informačních technologií
DetailSystémová podpora72253200-5Systémová podpora

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail26. 03. 2024 17:55Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10. 11. 2023 15:42Uveřejnění účastníků
Detail10. 11. 2023 15:42Uveřejnění výsledku
Detail12. 04. 2023 14:12Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 03. 2023 19:29Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 03. 2022 15:02Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 03. 2021 21:30Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail27. 03. 2020 12:37Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 12. 2019 18:33Uveřejnění účastníků
Detail03. 12. 2019 18:33Uveřejnění výsledku

Publication Records in the VVZ


03. 12. 2019 00:0006. 12. 2019 00:00F2019-043212Oznámení o výsledku zadávacího řízení
01. 03. 2019 17:0004. 03. 2019 04:00F2019-007229Oznámení o zahájení zadávacího řízení