Zajištění ekologického úklidu v objektech MPSV – Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění ekologického úklidu v objektech MPSV – Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1
Contracting authority
Ministerstvo práce a sociálních věcíNEN system number
N006/18/V00030542
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2018-044725
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00030542
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
23 600 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
27. 12. 2018 10:21
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
23. 01. 2019 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Alena
Surname
Najmanová
alena.najmanova@mpsv.cz
Phone 1
+420 950192540
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění ekologických úklidových služeb a souvisejících dodávek ekologicky šetrného a zdravotně nezávadného spotřebního zboží a materiálu v objektech MPSV (Na Poříčním právu 1, Podskalská 19 a Karlovo náměstí 1). Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje běžný denní ekologický úklid kanceláří a všech ostatních místností užívaných zaměstnanci zadavatele, dodávku a rozmístění ekologicky šetrných hygienických potřeb (spotřebního zboží a materiálu) na místa určení, zajištění speciálního, nepravidelného úklidu (mytí oken, praní záclon, čištění koberců, čištění čalouněného nábytku apod.) a zajištění mimořádného úklidu pro případ havárie či stavební rekonstrukce apod., a to dle skutečné potřeby zadavatele. Dle vlastní strategie odpovědného zadávání má zadavatel v úmyslu zadat zakázku v souladu s principy sociálně odpovědného veřejného zadávání, zejména se zohledněním: a) důstojných pracovních podmínek zúčastněných zaměstnanců, b) ekologicky šetrných řešení. Požadavky společensky odpovědného veřejného zadávání jsou uvedeny v odst. 8.4 této zadávací dokumentace a dále jsou zohledněny v textu Návrhu smlouvy na plnění veřejné zakázky, který tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení (dále jen „účastník“) je povinen při plnění předmětu veřejné zakázky postupovat v souladu s Definicí ekologického úklidu vypracovanou Českou asociací úklidu a čištění, jež tvoří Přílohu č. 7 této zadávací dokumentace - Definice ekologického úklidu. Účastník je dále povinen minimalizovat negativní dopady plnění předmětu veřejné zakázky na životní prostředí v souladu s odst. 6.3 Návrhu smlouvy a dbát o dodržování důstojných pracovních podmínek v souladu s odst. 6.2 Návrhu smlouvy. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Prohlídka místa plnění: Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 8. 1. 2019 od 10:00 hodin. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je před budovou zadavatele na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 – Nové Město.
Code from the NIPEZ code list
90900000-6
Name from the NIPEZ code list
Čisticí a hygienické služby
Code from the CPV code list
90900000-6
Name from the CPV code list
Čisticí a hygienické služby
Text field for describing the place of performance
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 – Nové Město; Podskalská 19, 128 01 Praha 2 – Nové Město; Karlovo náměstí 1, 128 01 Praha 2 – Nové Město
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Čisticí a hygienické služby | 90900000-6 | Čisticí a hygienické služby | ||
Úklidové služby | 90910000-9 | Úklidové služby |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
TED registration number
2018/S 247-569779
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 10. 2023 15:06 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
03. 10. 2023 15:04 | Uveřejnění účastníků | |||
03. 10. 2023 15:04 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 10. 2023 15:02 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 10. 2023 15:00 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 10. 2023 14:35 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 10. 2023 13:57 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 07. 2023 23:37 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
03. 07. 2023 12:41 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
24. 04. 2023 12:33 | Došlo k uveřejnění dokumentu Dodatek ke Smlouvě č. 1. | 03. 07. 2023 12:47 | Petra Ingerová |
Publication Records in the VVZ
02. 04. 2019 00:00 | 05. 04. 2019 00:00 | F2019-010642 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
20. 12. 2018 00:00 | 27. 12. 2018 00:00 | F2018-044725 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |