Dodávka nábytku v rámci projektu "Laboratoře technických měření"

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka nábytku v rámci projektu "Laboratoře technických měření"

Contracting authority

Moravskoslezský kraj

NEN system number

N006/18/V00010407

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00010407

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

156 122,19

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 06. 2018 10:54

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

02. 07. 2018 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Jana

Surname

Mojžíšková

Title after name

Ph.D.

Function/job position

referent veřejných zakázek

EMAIL

jana.mojziskova@msk.cz

Phone 1

+420 595622966

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je pořízení nábytku (pracovní stoly, katedra, židle a skříně na pomůcky) do dílen pro dvě organizace v rámci projektu „Laboratoře technických měření“: • Střední škola technická a zemědělská, Nový Jičín, příspěvková organizace • Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v přílohách obchodních podmínek (viz Zadávací dokumentace). Veřejná zakázka bude realizována v rámci projektu "Laboratoře technických měření", registrační číslo projektu CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_066/0005389 (dále jen "projekt). Projekt bude spolufinancován ze strukturálních fondů Evropské unie z Integrovaného regionálního operačního programu (dále jen "IROP") v rámci 4. výzvy zprostředkujícího subjektu integrované teritoriální investice (ITI) ve vazbě na 66. výzvu řídícího orgánu IROP (prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů, specifický cíl 2.4 Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení). Pro tuto zakázku bylo využito postupu dle ust. § 18 odst. 3 zákona č. 134/2018 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též jen „ZZVZ“), tato veřejná zakázka malého rozsahu nepřesahuje 20 % souhrnné předpokládané hodnoty spolu s původní zakázkou s názvem „Dodávky nábytku pro střední školy v rámci realizace projektů IROP“, jejíž předpokládaná hodnota byla 5.845.586,57 Kč bez DPH.

Code from the NIPEZ code list

39100000-3

Name from the NIPEZ code list

Nábytek

Code from the CPV code list

39100000-3

Name from the CPV code list

Nábytek

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNábytek39100000-3Nábytek

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail26. 11. 2018 15:56Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 08. 2018 13:12Uveřejnění účastníků
Detail02. 08. 2018 13:12Uveřejnění výsledku
Detail18. 07. 2018 12:31Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.
Detail19. 06. 2018 10:54Uveřejnění zadávacích podmínek