Dodávka nábytku v rámci projektu "Laboratoře technických měření"
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodávka nábytku v rámci projektu "Laboratoře technických měření"
Contracting authority
Moravskoslezský krajNEN system number
N006/18/V00010407
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00010407
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
156 122,19
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 06. 2018 10:54
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
02. 07. 2018 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Jana
Surname
Mojžíšková
Title after name
Ph.D.
Function/job position
referent veřejných zakázek
jana.mojziskova@msk.cz
Phone 1
+420 595622966
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je pořízení nábytku (pracovní stoly, katedra, židle a skříně na pomůcky) do dílen pro dvě organizace v rámci projektu „Laboratoře technických měření“: • Střední škola technická a zemědělská, Nový Jičín, příspěvková organizace • Střední škola technická a dopravní, Ostrava-Vítkovice, příspěvková organizace Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v přílohách obchodních podmínek (viz Zadávací dokumentace). Veřejná zakázka bude realizována v rámci projektu "Laboratoře technických měření", registrační číslo projektu CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_066/0005389 (dále jen "projekt). Projekt bude spolufinancován ze strukturálních fondů Evropské unie z Integrovaného regionálního operačního programu (dále jen "IROP") v rámci 4. výzvy zprostředkujícího subjektu integrované teritoriální investice (ITI) ve vazbě na 66. výzvu řídícího orgánu IROP (prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů, specifický cíl 2.4 Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení). Pro tuto zakázku bylo využito postupu dle ust. § 18 odst. 3 zákona č. 134/2018 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále též jen „ZZVZ“), tato veřejná zakázka malého rozsahu nepřesahuje 20 % souhrnné předpokládané hodnoty spolu s původní zakázkou s názvem „Dodávky nábytku pro střední školy v rámci realizace projektů IROP“, jejíž předpokládaná hodnota byla 5.845.586,57 Kč bez DPH.
Code from the NIPEZ code list
39100000-3
Name from the NIPEZ code list
Nábytek
Code from the CPV code list
39100000-3
Name from the CPV code list
Nábytek
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Nábytek | 39100000-3 | Nábytek |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 11. 2018 15:56 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 08. 2018 13:12 | Uveřejnění účastníků | |||
02. 08. 2018 13:12 | Uveřejnění výsledku | |||
18. 07. 2018 12:31 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. | |||
19. 06. 2018 10:54 | Uveřejnění zadávacích podmínek |