Dodávka architektonických modelů hradu Hukvaldy včetně vitrín
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodávka architektonických modelů hradu Hukvaldy včetně vitrín
Contracting authority
Moravskoslezský krajNEN system number
N006/17/V00008113
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P17V00008113
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
830 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
09. 11. 2017 15:50
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
28. 11. 2017 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Jana
Surname
Mojžíšková
Title after name
Ph.D.
Function/job position
referent veřejných zakázek
jana.mojziskova@msk.cz
Phone 1
+420 595622966
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je komplexní dodávka architektonických modelů včetně vitrín za účelem prezentace hradu Hukvaldy v rámci projektu „Každá história si zaslúži svoj priestor“ operačního programu INTERREG V-A SK-CZ. Součástí předmětu plnění jsou rovněž minimálně 3 konzultace (viz čl. VI odst. 4 obchodních podmínek). Celková hmotnost modelů včetně vitrín musí respektovat nejvyšší možnou přípustnou užitnou nosnost dubové komnaty dle vyjádření Ing. arch. Víta Bělíka ze dne 9.10.2017 (Profix, s.r.o., IČO: 46974105, viz příloha č. 1 obchodních podmínek a dokument „Vyjádření - nosnost podlahy.pdf“ – viz zadávací dokumentace). Podrobná specifikace je uvedena v obchodních podmínkách, zejména v příloze č. 1 obchodních podmínek (Specifikace díla – zhotovení architektonických modelů hradu Hukvaldy). Prohlídka místa plnění: V případě zájmu o prohlídku místa plnění se zájemci přihlásí e-mailem na adresu: jana.mojziskova@msk.cz nejpozději do 16. 11. 2017 do 12:00 hodin. V případě, že se zájemci na prohlídku přihlásí, prohlídka místa plnění se bude konat dne 20. 11. 2017, sraz zájemců bude v 12:00 hodin u hlavního vstupu do obory (tj. z centra obce Hukvaldy). V případě, že se zájemci do výše uvedené doby na prohlídku nepřihlásí, zadavatel prohlídku místa plnění nebude organizovat.
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 08. 2018 10:44 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
22. 01. 2018 09:33 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 01. 2018 09:33 | Uveřejnění výsledku | |||
13. 12. 2017 15:37 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. | |||
22. 11. 2017 10:55 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
22. 11. 2017 10:54 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
09. 11. 2017 15:50 | Uveřejnění zadávacích podmínek |