Zpracování projektové dokumentace interiéru části areálu Klementina

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zpracování projektové dokumentace interiéru části areálu Klementina

NEN system number

N006/25/V00011506

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2025-019671

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00011506

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

14. 04. 2025 09:52

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

21. 05. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Martin

Surname

Hanuš

Title after name

LL.M.

EMAIL

martin.hanus@nkp.cz

Phone 1

+420 221663484

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření Smlouvy o dílo na zpracování projektové dokumentace interiéru části areálu Klementina, a to ve dvou etapách: 1. Projekt interiéru částí areálu, které již prošly I. a II. etapou revitalizace (objekty SO 03, SO 05, SO 06, SO 09, SO 010), společně s návrhem interiéru haly služeb (objekt SO 08), která bude samostatně rekonstruována v nadcházející etapě. 2. Projekt interiéru částí areálu, které dosud neprošly revitalizací. Očekávaná celková výše investičních nákladů na rekonstrukci interiéru činí cca 100 000 000 Kč bez DPH. Práce na obou etapách projektové dokumentace budou průběžně konzultovány se zástupcem Národního památkového ústavu, neboť areál Klementina je Národní kulturní památkou. Podkladem pro zpracování projektové dokumentace je Studie interiéru zpracovaná spol. DL Studio, s.r.o., se sídlem Prvního pluku 347/12a, 18600 Praha 8 - Karlín, IČO: 27568067, v březnu 2022, která bude poskytnuta zájemcům na základě písemné žádosti podané prostřednictvím Národního elektronického nástroje, přičemž zpřístupnění dokumentace bude účastníkovi umožněno během lhůty stanovené pro podání nabídek, kdy tak lze uskutečnit nejpozději 10 pracovních dnů před skončením lhůty pro podání nabídek. V žádosti účastník uvede jméno, příjmení, pracovní zařazení, kontaktní telefon a e-mailovou adresu pověřené osoby účastníka, jíž má být Studie zpřístupněna. Po doručení žádosti dle předchozí věty se pracovník zadavatele spojí s osobou určenou účastníkem v žádosti za účelem zpřístupnění Studie. Nezbytnou podmínkou pro zpřístupnění Studie určené osobě je předložení čestného prohlášení dle přílohy č. 6 této ZD podepsaného osobou oprávněnou jednat za účastníka. Studie bude určené osobě předána na datovém nosiči. Společnost DL Studio, s.r.o. je osobou odlišnou od zadavatele, která se ve smyslu § 36 odst. 4 ZZVZ podílela na zpracování Studie interiéru. Předmětem plnění díla bude také zajištění souhlasného Závazného stanoviska nebo Rozhodnutí OPP MHMP k realizaci dle zpracovaného projektu interiéru dle výše uvedených bodů 1. a 2. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek, v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v této zadávací dokumentaci a jejích přílohách

Code from the NIPEZ code list

71200000-0

Name from the NIPEZ code list

Architektonické a související služby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

71200000-0

Name from the CPV code list

Architektonické a související služby

SUBJECT-MATTER NAME

Architektonické a související služby

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail14. 04. 2025 09:52Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


10. 04. 2025 16:0514. 04. 2025 02:06F2025-019671Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka