Nákup poukázek na stravování 2021

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup poukázek na stravování 2021

Contracting authority

Zlínský kraj

NEN system number

N006/21/V00030419

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00030419

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

11. 11. 2021 07:30

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

24. 11. 2021 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Eva

Surname

Dostálková

EMAIL

eva.dostalkova@kr-zlinsky.cz

Phone 1

+420 577043899

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek (dále také „stravenky“) v libovolné nominální hodnotě v rozmezí 110 Kč až 150Kč/stravenka, dle výběru zadavatele, v množství, které si zadavatel zvolí na základě zadavatelem zaslaných písemných objednávek. Maximální předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 150.000 ks stravovacích poukázek. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Zadavatel negarantuje jakýkoliv minimální odběr stravenek. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování, a to na základě výzvy k plnění. Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Zadavatel požaduje dodávky papírových stravenek. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Obchodní podmínky (návrh smlouvy).

Code from the NIPEZ code list

30199770-8

Name from the NIPEZ code list

Stravenky

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

30199770-8

Name from the CPV code list

Stravenky

SUBJECT-MATTER NAME

Stravenky

Text field for describing the place of performance

Místem plnění (dodání) je sídlo Zlínského kraje, tř. Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailStravenky30199770-8Stravenky

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail16. 01. 2024 12:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail16. 01. 2024 12:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 01. 2024 12:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 02. 2023 08:23Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10. 03. 2022 08:17Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10. 03. 2022 08:16Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 01. 2022 14:25Uveřejnění účastníků
Detail03. 01. 2022 14:25Uveřejnění výsledku
Detail18. 11. 2021 14:43Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail11. 11. 2021 07:30Uveřejnění zadávacích podmínek