Dodávka hygienického materiálu na rok 2023 a 2024

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka hygienického materiálu na rok 2023 a 2024

NEN system number

N006/22/V00030057

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00030057

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08. 11. 2022 10:41

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

22. 11. 2022 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petra

Surname

Kubíková

EMAIL

petra.kubikova@14-15.cz

Phone 1

+420 573032110

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je dodávka hygienického materiálu pro roky 2023 a 2024 pro potřeby 14|15 Baťova institutu, příspěvkové organizace. Obchodní a platební podmínky jsou uvedeny v Návrhu rámcové smlouvy, která je přílohou č. 1. Specifikace požadovaného hygienického materiálu k ocenění je definována na základě potřeb a technického vybavení zadavatele. Předpokládané množství hygienického materiálu v době plnění je uvedeno v příloze č. 1 Návrhu rámcové smlouvy. Tuto přílohu dodavatel doplní spolu s Rámcovou smlouvou a předloží ve své nabídce. Cena celkem stanovená v této příloze bude určující pro hodnocené nabídky dle stanoveného kritéria hodnocení. Specifikace položek a jejich měrné jednotky jsou stanoveny pro vzájemnou porovnatelnost nabídek. Jednotkové ceny doplní dodavatel s logickým zaokrouhlením na tři desetinná místa. Zadavatelem odhadovaná spotřeba hygienického materiálu pro dané období (1. 1. 2023 – 31. 12. 2024) je uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace. Předpokládaná množství vycházejí z vyhodnocení nákupů provedených v minulých letech a slouží pouze pro hodnocení nabídek. Reálná množství odebraného zboží se mohou od uvedených množství lišit, tato skutečnost však nesmí mít vliv na jednotkovou cenu za předmět plnění.

Code from the NIPEZ code list

33760000-5

Name from the NIPEZ code list

Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

33760000-5

Name from the CPV code list

Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky

SUBJECT-MATTER NAME

Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail29. 01. 2024 09:43Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07. 12. 2022 15:21Uveřejnění účastníků
Detail07. 12. 2022 15:21Uveřejnění výsledku
Detail08. 11. 2022 10:41Uveřejnění zadávacích podmínek