A scheduled downtime of the authorized section of NEN is currently in progress. For details, see News and Information.

KS v Brně-úklidové služby 2024

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

KS v Brně-úklidové služby 2024

Contracting authority

Krajský soud v Brně

NEN system number

N006/24/V00012338

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2024-007619

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00012338

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

40 000 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

29. 04. 2024 08:02

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

17. 05. 2024 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Rostislav

Surname

Hanák

EMAIL

RHanak@ksoud.brn.justice.cz

Phone 1

+420 546510653

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění úklidových služeb a dodávek prostředků pro osobní péči v objektech Krajského soudu v Brně, kterými jsou: 1a) Justiční areál v Brně, Polní 39 (SO 101) a 41 (SO 102) v Brně-pravidelný úklid 1b) Rooseveltova 648/16 v Brně-mytí oken a skleněných výplní vstupních dveří, dveří a dělících příček na chodbách 1c) Husova 353/15 v Brně-mytí oken, světlíků vstupních dveří a dveří na chodbách 2. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1a) jsou pravidelné úklidové služby (dále také jen „úklid JAB“): 2.1. Úklid vnitřních prostor objektů SO 101 a SO 102 Justičního areálu v Brně. 2.2. Úklid venkovních prostor Justičního areálu v Brně. 2.3. Mytí oken a prosklených ploch (1x ročně) Předmět plnění je rozdělen na paušální služby, které bude zadavatel hradit dodavateli měsíčně a dále na dodávky prostředků pro osobní péči a zajištění nepravidelného úklidu, které bude zadavatel hradit dodavateli dle jejich skutečné spotřeby a rozsahu. 3. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1b) je 1x ročně oboustranné mytí oken v objektu Rooseveltova 648/16, Brno, včetně mytí skleněné výplně vstupních dveří do ulice Rooseveltova, dveří z nádvoří do spojovací části budovy, dvoukřídlích spojovacích dveří a dělících příček na chodbách (dále také jen “mytí oken Rooseveltova“). 4. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1c) je 1x ročně oboustranné mytí oken, světlíků a vchodových a vstupních dveří včetně dvoukřídlých dveří na chodbách v objektu Husova 353/15 v Brně (dále také jen „mytí oken Husova“) . 5. Předmětem veřejné zakázky je dodávka prostředků pro osobní péči (toaletního papíru, papírových ručníků a náplní do zpěnovačů mýdla) a služba jejich doplňování v objektu Justičního areálu v Brně dle Přílohy č. 3 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Specifikace dodávky prostředků pro osobní péči). 6. Předmětem veřejné zakázky podle této zadávací dokumentace je i zajištění nepravidelného úklidu v mimořádných případech. Cena základní hodinové sazby za nepravidelný úklid (ZHS). Rozsah nepravidelného úklidu (po malování, při stěhování, voskování PVC a přírodního lina, čištění čalouněného nábytku a čištění koberců extrakčním strojem, v případech při zvýšené potřebě hygieny a v dalších případech jako jsou např. havárie technologických zařízení, zatečení apod. (dále jen „havárie“), které nejsou obsaženy v pravidelném úklidu a dobu a rozsah provedení určí zadavatel zvláštní písemnou objednávkou, na jejímž základě budou tyto služby hrazeny mimo platby za pravidelný úklid dle Smlouvy o poskytování úklidových služeb. 7. Součástí úklidové služby podle této veřejné zakázky je dodávka a použití čisticích, dezinfekčních a údržbových prostředků, včetně souprav WC, úklidových strojů, nástrojů a potřeb, PVC sáčků do odpadkových košů a PVC pytlů na sběr a odnos (svoz) odpadu do místnosti 2S050. 8. Podrobnou specifikaci veřejné zakázky včetně seznamu a kategorií ploch, rozsahu a četnosti činností definuje Příloha č. 2 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Vymezení rozsahu úklidových služeb). 9. Termín zahájení plnění: na základě písemné výzvy objednatele, po nabytí účinnosti Smlouvy o poskytování úklidových služeb (dále také jen „Smlouva“). Termín ukončení plnění: 48 měsíců po nabytí účinnosti Smlouvy.

Code from the NIPEZ code list

90910000-9

Name from the NIPEZ code list

Úklidové a čisticí služby

Main place of performance

Jihomoravský kraj

Code from the CPV code list

90910000-9

Name from the CPV code list

Úklidové služby

SUBJECT-MATTER NAME

Úklidové služby

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ064Jihomoravský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 10. 2024 13:15Uveřejnění účastníků
Detail07. 10. 2024 13:15Uveřejnění výsledku
Detail07. 10. 2024 13:13Uveřejnění písemné zprávy
Detail12. 09. 2024 15:06Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail30. 08. 2024 11:47Došlo k uveřejnění dokumentu Rozhodnutí odmítnutí námitek Clarima.pdf.
Detail13. 08. 2024 12:46Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o vyloučení účastníka CLARIMA.pdf.
Detail23. 07. 2024 14:36Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail25. 06. 2024 10:28Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail24. 05. 2024 10:58Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail29. 04. 2024 08:12Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


23. 10. 2024 00:0024. 10. 2024 00:00F2024-052664Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka
26. 04. 2024 11:3129. 04. 2024 02:11F2024-018911Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka