KS Praha – servis tiskáren Kyocera a systému MyQ

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

KS Praha – servis tiskáren Kyocera a systému MyQ

Contracting authority

Krajský soud v Praze

NEN system number

N006/25/V00018448

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00018448

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03. 06. 2025 13:53

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12. 06. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Vladimír

Surname

Tesař

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na poskytování servisních služeb a oprav k zabezpečení provozu multifunkčních zařízení Kyocera, včetně dodávek spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky kancelářského papíru) a poskytování servisních služeb k systému MyQ, který je na strojích Kyocera instalován a provozován. Rámcová smlouva bude uzavřena na 2 roky, nebo do vyčerpání celkové maximální částky 2.420.000,- Kč včetně DPH. Poskytováním Služeb se rozumí zejména: a) komplexní technická péče o všechna zařízení v rozsahu předepsaném výrobcem, v souladu s technickými normami a požadavky objednatele zahrnující pravidelnou preventivní kontrolu všech mechanických a elektrických součástí, čištění, mazání, odstranění případných technických závad, výměnu náhradních dílů a funkční přezkoušení zařízení; b) odstraňování nahlášených závad vzniklých při provozu zařízení; c) poskytování veškerých oprav pro všechny zprovozněné funkce zařízení; d) v případě poruchy zařízení, u kterého je celkový počet vytištěných stránek vyšší, než uvádí výrobce v rámci specifikace životnosti stroje, zajištění pronájmu obdobného zařízení stejné nebo lepší kategorie po dobu nezbytně nutnou (oprava zařízení nebo pořízení nového zařízení objednatelem). Zajišťováním dodávek spotřebních materiálů se rozumí především dodávky originálních spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky papíru) nezbytných jak pro provoz zařízení, tak pro snížení opotřebení dílů. Cena za služby a spotřební materiál je cenou smluvní a bude stanovena formou paušálního poplatku za jeden vytištěný formát A4 u jednotlivých typů zařízení. Seznam zařízení je uveden v příloze č. 1 – Seznam a počty zařízení. Cena za pronájem náhradního Zařízení bude stanovena součtem dní pronájmu náhradního Zařízení v daném měsíci. Zadavatel požaduje splatnost faktur 30 dní. Zadavatel nabídky ani jejich části dodavatelům nevrací. Zadavatel si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, kdykoliv výběrové řízení zrušit a to z jakéhokoliv důvodu, nebo i bez uvedení důvodu.

Code from the NIPEZ code list

50313200-4

Name from the NIPEZ code list

Údržba kopírovacích strojů

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

50313200-4

Name from the CPV code list

Údržba kopírovacích strojů

SUBJECT-MATTER NAME

Údržba kopírovacích strojů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 07. 2025 11:28Uveřejnění účastníků
Detail07. 07. 2025 11:28Uveřejnění výsledku
Detail16. 06. 2025 09:45Uveřejnění oznámení o výběru
Detail03. 06. 2025 13:53Uveřejnění zadávacích podmínek