KS Praha – servis tiskáren Kyocera a systému MyQ
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
KS Praha – servis tiskáren Kyocera a systému MyQ
Contracting authority
Krajský soud v PrazeNEN system number
N006/25/V00018448
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00018448
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
03. 06. 2025 13:53
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
12. 06. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na poskytování servisních služeb a oprav k zabezpečení provozu multifunkčních zařízení Kyocera, včetně dodávek spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky kancelářského papíru) a poskytování servisních služeb k systému MyQ, který je na strojích Kyocera instalován a provozován. Rámcová smlouva bude uzavřena na 2 roky, nebo do vyčerpání celkové maximální částky 2.420.000,- Kč včetně DPH. Poskytováním Služeb se rozumí zejména: a) komplexní technická péče o všechna zařízení v rozsahu předepsaném výrobcem, v souladu s technickými normami a požadavky objednatele zahrnující pravidelnou preventivní kontrolu všech mechanických a elektrických součástí, čištění, mazání, odstranění případných technických závad, výměnu náhradních dílů a funkční přezkoušení zařízení; b) odstraňování nahlášených závad vzniklých při provozu zařízení; c) poskytování veškerých oprav pro všechny zprovozněné funkce zařízení; d) v případě poruchy zařízení, u kterého je celkový počet vytištěných stránek vyšší, než uvádí výrobce v rámci specifikace životnosti stroje, zajištění pronájmu obdobného zařízení stejné nebo lepší kategorie po dobu nezbytně nutnou (oprava zařízení nebo pořízení nového zařízení objednatelem). Zajišťováním dodávek spotřebních materiálů se rozumí především dodávky originálních spotřebních materiálů (s výjimkou dodávky papíru) nezbytných jak pro provoz zařízení, tak pro snížení opotřebení dílů. Cena za služby a spotřební materiál je cenou smluvní a bude stanovena formou paušálního poplatku za jeden vytištěný formát A4 u jednotlivých typů zařízení. Seznam zařízení je uveden v příloze č. 1 – Seznam a počty zařízení. Cena za pronájem náhradního Zařízení bude stanovena součtem dní pronájmu náhradního Zařízení v daném měsíci. Zadavatel požaduje splatnost faktur 30 dní. Zadavatel nabídky ani jejich části dodavatelům nevrací. Zadavatel si vyhrazuje právo všechny nabídky odmítnout, kdykoliv výběrové řízení zrušit a to z jakéhokoliv důvodu, nebo i bez uvedení důvodu.
Code from the NIPEZ code list
50313200-4
Name from the NIPEZ code list
Údržba kopírovacích strojů
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
50313200-4
Name from the CPV code list
Údržba kopírovacích strojů
SUBJECT-MATTER NAME
Údržba kopírovacích strojů
Subject-Matter Items
Place of Performance
| CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
| Show detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 07. 07. 2025 11:28 | Uveřejnění účastníků | |||
| 07. 07. 2025 11:28 | Uveřejnění výsledku | |||
| 16. 06. 2025 09:45 | Uveřejnění oznámení o výběru | |||
| 03. 06. 2025 13:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |