Virtuální mezinárodní veletrh zaměřený na studijní obory STEM v Evropě
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Virtuální mezinárodní veletrh zaměřený na studijní obory STEM v Evropě
Contracting authority
Dům zahraniční spolupráceNEN system number
N006/25/V00023205
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00023205
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
Date of cancellation
22. 07. 2025 09:56
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 07. 2025 12:59
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
21. 07. 2025 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Zadavatel, jakožto národní koordinátor aktivit Study in Europe v České republice, realizuje tuto zakázku v rámci projektu financovaného Evropskou komisí. Study in Europe je propagační iniciativa Evropské unie, která podporuje evropské vysokoškolské vzdělávání po celém světě a informuje zahraniční studenty o možnostech studia v Evropě. Cílem projektu je zvýšit atraktivitu evropského vysokoškolského prostoru pro zahraniční studenty, zejména prostřednictvím veletrhů, digitálních kampaní a mezinárodní spolupráce. Předmětem této veřejné zakázky je výběr dodavatele technického řešení pro konání virtuálního veletrhu (dále jen „platforma“) a souvisejících služeb pro realizaci online veletrhu v prosinci 2025. Virtuální veletrh bude jednodenní akcí zaměřenou na studijní příležitosti v Evropské unii, s důrazem na STEM obory. Cílovou skupinou jsou zahraniční studenti, rodiče, učitelé a poradci. Veletrh proběhne v angličtině a nabídne prostor pro 30–50 vystavovatelů (vysoké školy, národní agentury), kteří budou mít vlastní virtuální stánky s možností chatu, sdílení materiálů a interaktivních aktivit. Součástí platformy bude také auditorium pro předtočené nebo živé prezentace a prostor pro individuální interakci. Platforma musí být dostupná po celý den s aktivními interakčními bloky, a přístupná pasivně i po skončení akce. Podrobná technická specifikace, funkcionality platformy, jakož i předběžný harmonogram jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Specifikace předmětu plnění (dále jen „Příloha č.1“).
Code from the NIPEZ code list
72262000-9
Name from the NIPEZ code list
Vývoj programového vybavení
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
72262000-9
Name from the CPV code list
Vývoj programového vybavení
SUBJECT-MATTER NAME
Vývoj programového vybavení
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 07. 2025 18:14 | Uveřejnění o zrušení | |||
15. 07. 2025 17:21 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
10. 07. 2025 12:59 | Uveřejnění zadávacích podmínek |