Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU

Contracting authority

Muzeum umění Olomouc

NEN system number

N006/25/P00000112

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25P00000112

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Předběžná tržní konzultace

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 06. 2025 17:18

Submission Specifications


DEADLINE FOR PROVIDING INFORMATION

05. 08. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Petra

Surname

Slavíková

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Muzeum umění Olomouc si Vás tímto dovoluje oslovit a zdvořile požádat o účast na předběžné tržní konzultaci („Konzultace“), která bude vedena s cílem ověřit realizovatelnost navrhované části stavebního 3D tisku, připravit zadávací podmínky a rovněž informovat potenciální dodavatele o záměru Zadavatele zadat veřejnou zakázku na přístavbu Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc („Veřejná zakázka“). Předmětem Veřejné zakázky bude výběr smluvního partnera pro uzavření smlouvy o dílo na realizaci stavebních prací dle projektové dokumentace. Stavební práce spočívají v přístavbě Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc. Součástí zamýšleného projektu stavby Středoevropského fóra Olomouc je specifická část, která spočívá v realizaci části stavebních prací technologií 3D tisku. Zadavatel v rámci Konzultace předpokládá konzultace zejména s dodavateli zabývajícími se technologií stavebního 3D tisku, který bude součástí předmětu Veřejné zakázky, neboť právě řešení této technologie 3D tisku je zásadní pro další vymezení zadávacích podmínek. Zadavatel však z účasti na Konzultaci nijak nevylučuje potenciální generální zhotovitele stavebních prací (resp. jiné relevantní dodavatele). Naopak, pokud dodavatel např. v pozici potenciálního generálního zhotovitele stavebních prací disponuje relevantním know-how ve vztahu k technologii 3D tisku nebo k proveditelnosti s tím související části díla, Zadavatel jeho účast v rámci Konzultace uvítá. Zadavatel předpokládá průběh Konzultace v jednom kole, které bude probíhat formou odpovědí dodavatelů na položené dotazy, které jsou uvedeny v příloze č. 1 pozvánky. Případné druhé kolo Konzultace je volitelné a jeho konání bude závislé výlučně na rozhodnutí Zadavatele. Zadavatel žádá dodavatele, kteří mají zájem o účast na Konzultaci, o doručení přihlašovacího formuláře společně s odpověďmi na položené dotazy do 5. 8. 2025, 10:00 hodin, a to ideálně prostřednictvím Národního elektronického nástroje (NEN) dostupného na adrese https://nen.nipez.cz/verejne-zakazky/detail-zakazky/N006-25-P00000112, případně kontaktní osobě zástupce Zadavatele – Mgr. Mária Kopecká, advokátka HAVEL & PARTNERS s.r.o., e-mail: maria.kopecka@havelpartners.cz. Více informací viz pozvánka.

Code from the NIPEZ code list

45000000-7

Name from the NIPEZ code list

Stavební práce

Code from the CPV code list

45000000-7

Name from the CPV code list

Stavební práce

SUBJECT-MATTER NAME

Stavební práce

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail16. 06. 2025 09:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 06. 2025 17:18Uveřejnění informace o trhu