Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU
Contracting authority
Muzeum umění OlomoucNEN system number
N006/25/P00000112
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25P00000112
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Předběžná tržní konzultace
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 06. 2025 17:18
Submission Specifications
DEADLINE FOR PROVIDING INFORMATION
05. 08. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Muzeum umění Olomouc si Vás tímto dovoluje oslovit a zdvořile požádat o účast na předběžné tržní konzultaci („Konzultace“), která bude vedena s cílem ověřit realizovatelnost navrhované části stavebního 3D tisku, připravit zadávací podmínky a rovněž informovat potenciální dodavatele o záměru Zadavatele zadat veřejnou zakázku na přístavbu Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc („Veřejná zakázka“). Předmětem Veřejné zakázky bude výběr smluvního partnera pro uzavření smlouvy o dílo na realizaci stavebních prací dle projektové dokumentace. Stavební práce spočívají v přístavbě Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc. Součástí zamýšleného projektu stavby Středoevropského fóra Olomouc je specifická část, která spočívá v realizaci části stavebních prací technologií 3D tisku. Zadavatel v rámci Konzultace předpokládá konzultace zejména s dodavateli zabývajícími se technologií stavebního 3D tisku, který bude součástí předmětu Veřejné zakázky, neboť právě řešení této technologie 3D tisku je zásadní pro další vymezení zadávacích podmínek. Zadavatel však z účasti na Konzultaci nijak nevylučuje potenciální generální zhotovitele stavebních prací (resp. jiné relevantní dodavatele). Naopak, pokud dodavatel např. v pozici potenciálního generálního zhotovitele stavebních prací disponuje relevantním know-how ve vztahu k technologii 3D tisku nebo k proveditelnosti s tím související části díla, Zadavatel jeho účast v rámci Konzultace uvítá. Zadavatel předpokládá průběh Konzultace v jednom kole, které bude probíhat formou odpovědí dodavatelů na položené dotazy, které jsou uvedeny v příloze č. 1 pozvánky. Případné druhé kolo Konzultace je volitelné a jeho konání bude závislé výlučně na rozhodnutí Zadavatele. Zadavatel žádá dodavatele, kteří mají zájem o účast na Konzultaci, o doručení přihlašovacího formuláře společně s odpověďmi na položené dotazy do 5. 8. 2025, 10:00 hodin, a to ideálně prostřednictvím Národního elektronického nástroje (NEN) dostupného na adrese https://nen.nipez.cz/verejne-zakazky/detail-zakazky/N006-25-P00000112, případně kontaktní osobě zástupce Zadavatele – Mgr. Mária Kopecká, advokátka HAVEL & PARTNERS s.r.o., e-mail: maria.kopecka@havelpartners.cz. Více informací viz pozvánka.
Code from the NIPEZ code list
45000000-7
Name from the NIPEZ code list
Stavební práce
Code from the CPV code list
45000000-7
Name from the CPV code list
Stavební práce
SUBJECT-MATTER NAME
Stavební práce
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
| Show detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 16. 06. 2025 09:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 10. 06. 2025 17:18 | Uveřejnění informace o trhu |